Lidt mere Sexy

-wehuu har lige taget et par billeder af den smukke Sexy

Hun er bare gået så godt ind i flokken, der har slet ikke være nogen problemer…-wehuu

Hun er da bare en lækkermås-love…og såååå Sexy-wehuu-wehuu

Lækker pige… hun er da en lille charmetrold -love -love -love

Ihh, hun ser da skøn og dejlig ud -love -love -love

Godt at jeg ikke kan se de slørede og rystede billeder:D:D

:p:p:p

Jeg kan godt forstå,at du er så glad for hende…Hun er bare så dejlig-wehuu-wehuu

Hvor er hun bare fin -wehuu
Bliv endelig ved med at lægge billeder ind, hende kan man ikke se for mange billeder af.

hm …skulle det være noget særligt :stuck_out_tongue:

Hun er bare smuk -love-love-forelsket-forelsket

Ihhh Hanne, det er jo lige før man kan anklage dig for at spamme forum. Der må da være grænser for hvor meget vi skal tortureres -tihi

Hvor er hun bare skøn, og min mening bliver ikke mindre desto flere billeder du viser -forelsket

-savle <------ den her savle smiley er altså liiiidt fesen mangler en der er ved at drukne i mundvand for at kunne illustrere hvordan mit tastatur ser ud pt!!

Hun er godt nok skøn, din Sexy -wehuu

wow hun er godt nok flot…:slight_smile:

Ja, her kan man roligt sige, at navnet passe til Damen -tihi

[quote=Gitte E;54869]Godt at jeg ikke kan se de slørede og rystede billeder:D:D

:p:p:p

Jeg kan godt forstå,at du er så glad for hende…Hun er bare så dejlig-wehuu-wehuu[/quote]
Det med at billederne er slørede, kan jeg godt se, men mon ikke det er fordi hun bare er så dejlig at man får helt tåre i øjene-tihi

[quote=Karen P;54963]hm …skulle det være noget særligt :stuck_out_tongue:

[/quote]

-tihi-wehuu ja er hun ikke skøn. og bare så sød -tihi

årh tusind tak :slight_smile:

[quote=birtheras;55051]Ihhh Hanne, det er jo lige før man kan anklage dig for at spamme forum. Der må da være grænser for hvor meget vi skal tortureres -tihi

Hvor er hun bare skøn, og min mening bliver ikke mindre desto flere billeder du viser -forelsket[/quote]

Årh -tihi dejligt, så skal jeg nok vise flere billeder af min smukke Hollandske pige…
Tusind tak for de skønne ord -love

[quote=Misurama;55054]-savle <------ den her savle smiley er altså liiiidt fesen mangler en der er ved at drukne i mundvand for at kunne illustrere hvordan mit tastatur ser ud pt!!

Hun er godt nok skøn, din Sexy -wehuu[/quote]

Smiler, du er ski så sød… takker mange gange for din dejlige mening om min lille Sexy…

jeg håber at du klude nok til at tøre op -tihi

fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine missen :slight_smile: - hun er dejlig !!!

[QUOTE=Hanne P;55099]Smiler, du er ski så sød… takker mange gange for din dejlige mening om min lille Sexy…

jeg håber at du klude nok til at tøre op -tihi[/QUOTE]

Sød njaaaaa, ved nu ikke -upssa

Tror ikke jeg har klude nok! men mon ikke det fordamper når den bærbare bliver varm nok -tihi

Jamen hun er bare så lækker altså!!! -forelsket