Lidt nyt fra Tarzan og Nullerne

Synes lige I skulle opdateres med lidt billeder… :slight_smile: Der er måske et par enkelte gengangere fra min tråd om sammeførslen, men der er også nogle fra de sidste par dage, hvor vi bare har slumret og hygget - jeg har jo efterårsferie :thumbup:


:tonguenanananana:


Sovetryne Haylee :slight_smile:

Og en hygge-Gwendo :hjerte:


Haylee


Gwendo :inlove:


Gwendo - lige til at kysse på :hjerte:


Og igen… I kan godt se forskel ikk? :stuck_out_tongue:


Gwendoen :slight_smile:


De små har totalt indtaget det store kradsetræ … hængekøjerne er alivl alt for små til Tarzan :thumbdown: Her Gwendo :cool2:

Hmmm, og de laver også lidt andet end at sove…de er bare nemmere at tage billeder af, når de sover :tihi: Faktisk har det frygteligt meget krudt bagi, og terroriserer min lejlighed hver evigt eneste dag :venter:


Og Tarzan deltager også flere gange hver dag :slight_smile:


Gwendo-frømand :høhø:


:thumbup:


:wehuu:


Gwendos yndlingsplads er oppe på reolen :slight_smile:


:hjerte::hjerte::hjerte:


Gwendo putter med poterne på mit lår…sådan ligger han også tit om natten…han skal liiiiige have en pote på mig eller “holde mig i hånden”… :tihi:

Sofahygge:

Og Tarzan har idag fået en ny favorit-liggeplads :smiley:


Awwww, verdens bedste Tarzan :wehuu:
(tag jer ikke af mine aftensmads-rester-rod i baggrunden)

Ded var ded…skal blive lidt bedre til at tage nogle flere…bedre…billeder. Kvaliteten er lidt øv, men jeg har desværre ikke et fancy spejlrefleks kamera :surrender1:

Herlige billeder - men de sover unaturligt meget, dine katte, gør de ikke? :? :stuck_out_tongue:

Det her kan jeg virkeligt godt lide…

Hvem overrasker mon hvem? :smiley:

En masse dejlige billeder, men det billede hvor de alle 3 ligger i sengen er bare… :wehuu:
Hvor er det dejligt at du fandt de helt rigtige bamser til at berige dit og Tarzans liv, og at han har taget så godt imod dem :slight_smile:

:wehuu::wehuu::wehuu:

Sikke nogle dejlige billeder og hvor er dine misser da nuttede :wehuu:

Det kan godt være at du har dejlige bimser, men ham Tarzan må godt komme hjem til mig :love2:

Hihi, Gwendo ligger vist klar til et bagholdsangreb!

NEJ, de måtte gerne sove mere, haha :smiley: :smiley: De er som sagt bare nemmere at tage billeder af, når de ligger stille :wink: Men de små PUTTER meget…og kræver opmærksomhed dagen lang :hjerte: Her er lidt billeder af Haylee taget med mobilen:


Når jeg ligger og ser tv, ligger hun her…

…eller her…

Når jeg sidder ved computeren, her…

Hun er SÅ skøn :hjerte:


Dem begge :hjerte:


Haylee foretrækker omvendt nullerputning :smiley:


Tarzan og Gwendo forleden dag :slight_smile:

Hvor ER de altså bare SØØØØØDE! Jeg får helt lyst til bimser!!! - hvis det ikke var fordi jeg ikke orker alt det PELS… men hvor ER de nuttede… og … DE HAR LYSERØDE POTER!!! :smelter: Det har jeg aldrig tænkt på at bimser har… men det er SÅ NUTTET!!!

åhhh skønne missere og skønne billeder :slight_smile: hvor var det godt du nappede dem begge :smiley:

Jeg er også verdens største sucker for lyserøde poter…og næser :smelter: Men synes nu også deres små grå næsetipper er meget søde og kysseindbydende :smiley: :hjerte:

Der er ikke særlig meget pelspleje ved en Birma, Lisbeth :wink: Og de fælder jo ikke mere end korthårskatte…de fælder bare lidt længere hår :smiley:

Nu hvor min egen Tarzan ikke er blandt os længere, er jeg tilbøjelig til at gi’ dig ret :wehuu:

Ihh nogen dejlige billeder - Skøn billede serie :slight_smile: :hjerte:

:hjerte::hjerte::hjerte: …Dette er en automatisk meddelelse, da Bente er midlertidig smeltet som følge af nuttetheds overload… :hjerte::hjerte::hjerte:

Ikke gode billeder???!!! :?
Sikke noget pjat…de er bare super!!! :thumbup:

Og kattene…de er lige til at møzze på :love2::love2:

Super skønne billeder af Tarzan og Nullerne :hjerte:

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: … og jeg kunne blive ved …

De er simpelthen SÅÅÅÅÅR søde:wehuu:
… jeg er smeltet helt fast i sofaen :hjerte:

Jeg :smelter: igen og igen og igen… Og så :smelter: jeg lige lidt mere, gør jeg:wehuu:

Tusind tak for jeres fine kommentarer :inlove: Hvor er I søde :slight_smile: :slight_smile: