Lidt om mig

Hejsa
Tak for at jeg også fik muligheden for at være med i dette nye forum…
-uh
Og hvem er jeg så…

Ja jeg hedder gitte og har sammen med min mand katteriet Jungleman (maine coon) vi har opdrættet siden 1999 og vi nyder livet sammen med vores katte. Vi elsker begge to at udstille og vi er næsten altid at finde på Jyarak´s udstillinger.

Men eller bruger jeg min til på at lave grafik og udvikle hjemmeside for andre.

Jeg er ikke altid så aktiv på forum mm …men jeg håber på at mit døgn bliver udvidet med et par timer, så skal i nok høre mere fra mig

(> ''''' <)
   ( ='o'= )

Mange hilsner
Gitte D

Stort velkommen til dig. :slight_smile:

Stort velkommen til dig Gitte -bear

På KG har du været en af de næsten usynlige. Men tro mig kattevenner - her har vi en opdrætter, som har en hel masse viden omkring stort set alt, hvad der har med katte at gøre. Jeg har ofte gjort brug af Gittes store viden.

Gitte er som Lone J, khcoons (Karina), Anne K og jeg med i Studiekredsen i Herning.

-HUG  -HUG  -HUG  -HUG

Hej gitte og stort -velkommen til dig

hejsa stort velkommen til dig osse

-velkommen

Stort velkommen til dig, Gitte. For at tilgodese dig, vælger vi nu at udvide døgnet med 2 timer -uha -engel

-velkommen Gitte

-velkommen til dig GitteS

-velkommen til dig Gitte

Håber du bliver rigtig glad for at være herinde [smilie=hate-smile.gif]

Hejsa

Vil lige sige tak for den dejlige velkomst og specielt til May-britt for de rosende ord

Knus Gitte

Hey there

dejligt du kunne være med os [smilie=hate-tunz.gif]

håber du får det alletiders herinde - vi er glade for at du har joinet vores lille fest -hop

Knus og mange -pote dask

Miss T

Velkommen til Gitte

Jeg glæder mig til at høste af din viden og erfaring!

På KatteGALE her finder du hygge, viden og hjerte-rum og jeg håber du bliver glad for at være her.

Kh Annette

Velkommen til det nye KG [smilie=hate-smile.gif]

Hej Gitte Velkommen hertil -blomst

Hej Gitte -bear
velkommen heride hos de kattegale -balloons

velkommen til -hop

Hej Gitte
Lige en forsinket hilsen fra mig -velkommen