Lidt pinligt

Frederik trådet lige hen over den nye bærbar og nu er skriften lille bitte, Jeg er ikke en PC nørd, så jeg kan ikke finde ud af at komme tilbage igen, Så hjælp mig:surrender1:

CTRL + eller CTRL mens du ruller på musehjulet

Mange tak, det virkede.

Det nummer har en af mine killinger også lavet engang, og min skrift var så lille, at jeg ikke kunne læse, hvor jeg skulle gøre den større :tihi:

Hahaha det er osse dumt at minus og CTRL ligger lige i poteafstand i højre hjørne L

Jeg er også jævnligt kommet til en computer med myrefodspor i stedet for bogstaver… heldigvis ved jeg hvordan man gør L
(der er faktisk osse et menupunkt i browserens indstillinger så man kan sætte den tilbage til 100% - hvis man nu ikke helt kan huske hviilken størrelse det plejede at ha’ :))

Når jeg skal læse længere tekster laver jeg det som regel meget større, så bli’r man ikke så træt i øjnene :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;865279]Hahaha det er osse dumt at minus og CTRL ligger lige i poteafstand i højre hjørne L

Jeg er også jævnligt kommet til en computer med myrefodspor i stedet for bogstaver… heldigvis ved jeg hvordan man gør L
(der er faktisk osse et menupunkt i browserens indstillinger så man kan sætte den tilbage til 100% - hvis man nu ikke helt kan huske hviilken størrelse det plejede at ha’ :))

Når jeg skal læse længere tekster laver jeg det som regel meget større, så bli’r man ikke så træt i øjnene :)[/QUOTE]

Det menupunkt ledte jeg jo netop efter, men da min skrift kun var 0,3 mm høj, så kunne jeg dælme ikke finde den :klapper:

Det hedder Vis - Zoom - og derefter kan man så sætte den til det, man har behov for. Fanny ændrer min størrelse næsten hver dag, så det er afprøvet mange gange her i huset :slight_smile:

CTRL og 0 sætter den tilbage til 100 % (alm str.) :slight_smile: