Lidt rødt og sort

[b]Et par billeder fra i går.

Blonde hjælper til [/b] -forelsket

Quini holder vagt i træet ved fuglemaden, men fuglene er SÅ kloge iøvrigt

Men hvad er dog det, et andet fuglehus. Det må lige undersøges.

Øv, der er vist ingen hjemme -forelsket

Ingen pippesteg, selv om den sorte pantermis ser ud til at snige sig afsted … Heldigt for fuglene -høhø

Hvor blev aftenbilledet af dine vandsten af. Så vi nogensinde det- eller har jeg bare misset det?

Ha ha, næh pipperne er klogere end Quini. Ligeså snart kattene er inde, er der fyldt med fugle i haven :smiley:

Jo jeg smed billedet i den tråd der viewtopic.php?f=2&t=2556

Men vi knokler med mange andre sjove ting i haven, og lige nu højbede i køkkenhaven, så man er fri for at bukke sig så meget, når man bliver gammel en dag :smiley:

Uh hvor er de flotte -thumbs

Ihh de er smukke! Den sorte er da heelt lækker - fuglene skal passe godt på de ikke møder ham på vejen [smilie=hate-tunz.gif]

ååhhh det er bare SÅ lækre dine misser Denise -lovelove Og sikke skønne billeder af missen der kigger i fuglehuset efter en lille pipper steg :smiley:

Ih hvor er han fin den lille mus…og jeg er sikker på han glæder sig til højbedene (læs: dejlige kattebakker)

Rigtig dejlige misser og fantastisk som de da hjælper til -thumbs

Altså ham Quini har ski da helt pip -høhø
Igen formår du at fange øjeblikke som er værd at forevige -thumbs
Smukke smukke billeder -forelsket

Pipsefangeren er også lige blevet vist frem for hele Galten Biblioteks peronalet -forelsket

Iih, så smukke. -love -love

Enig -thumbs -love

Hvor er det heldigt at I har så fine træer til ham bassen, er han nogensinde nede på jorden :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Tak for kommentarer til det sorte lyn. :slight_smile: Claus har efterhånden vænnet sig til at han godt kan komme ned fra det ene træ, så der får han lov at kravle op og der ligger han tit og venter på fuglene. Men han leger nu også tit tagfat med misserne i haven Han driller gamle Dino med nogle underlige kurrelyde, så Dino jagter ham rundt i haven, så de hygger rigtigt. -forelsket

Enig -thumbs [bigloony]

Sikke da en skøøøøn sort luske-bandit du har dig Denise… han er SUPER LÆKKER -forelsket -forelsket -forelsket
Og Blonde ser da bare dejlig ud [oregonian_bear9.gif] Er det ikke noget med at han er halv-gammel… hihi -høhø

Blonde halvgammel, vil du så styre dig. Somalierne er kun 13 år gamle :slight_smile:

Ja en bandit :smiley: . Så sidder jeg her stille og roligt og så lyder der underlige lyde. Først tror jeg det regner, så lyder det som Claus er i køkkenet og pludselig står Quini i stuen med en frysepose med kyllingefilleter i, som han har båret ude fra køkkenet og tabt et par gange, deraf de sjove lyde.
Nå jeg får så lige reddet aftensmaden, hvorefter han hiver alle mine nødder ned på gulvet og spiller bold med dem. Nå jeg får så samlet nødderne op, hvorefter han driller Dino med nogle kurrelyde og så går den vilde jagt på trægulvet, hvorefter han kurer på måsen ind i vandet i køkkenet. Han må da være damp eller noget. -høhø

Ihhh en dejlig serie billeder med god kattestemning -forelsket Blonde er en rigtig flot fyr… som holder sig så godt. Quini er en dygtig klatre… man kan se han rå-nyder sit kingdom [bigloony]

Du bliver aldrig gammel Denise - højst ældre :slight_smile:

PS:
Fantastisk udstråling og holdning, somalien har -love