Lidt som i Maine

synes de at tænke - Maggie besluttede samtidig, at hun også er fra Maine oprindelig:tihi:

Ihh hvor de hygger sig i sneen Helle :smiley:

Og Tip?
Jamen han venter da bare på at Eistibus flytter ind, så han OGSÅ har en at lege med! INDE I VARMEN!

-høhø

Sikke da nogle dejlige billeder :thumbup:

:hjerte::hjerte::hjerte:

Skønne billeder af et par dejligt forkælede og feterede vinterpelse.

Det er lige til at blive i godt humør af - man får lyst til at være med, gør man.

:snemand

Dejlige billeder af de lækrer misser :wehuu:
Stakkels Tip, alle hans venner flygter fra ham, og han vil bare ikke ud til dem.
Er du sikker på han har pels Helle :?han opfører sig som om han ikke har :tihi:

dejlige snebilleder Helle…

Tip mener, at han er lidt en Russian Blue, for dem har han set i en bog - de kan ikke lide kulde og derfor kan han naturligvis heller ikke:-)))))))))))

Skøre kat!

Nåååårrrrr ja det er da også rigtigt, han må ha’ en striktrøje af de andres pels.

Ja den kan strikkes på to dage:-)

haha

PS Birthe - måske du endelig kan se Tara nu i løveklip:-) Hun glemte at gemme sig:-)))

[quote=lenschow;125515]Ja den kan strikkes på to dage:-)

haha

PS Birthe - måske du endelig kan se Tara nu i løveklip:-) Hun glemte at gemme sig:-)))[/quote]

En dag Helle, hvis jeg ikke stod i flytning kunne den strikkes på en dag, jeg har uldgarn, i sort og grå. Du tager bare mål af ham så går jeg i gang :tihi:

Herlige herlige billeder af misserne i sneen.

Tip er en klog kat … han er jo helt blå af kulde i forvejen :besvimer:

Gode snebilleder … her er det Miden der leger ude i sneen og Bølle-Bjørn der sidder og græder i vinduet … han vil så gerne ud, men det kommer han altså ikke før det bliver varmere igen :S

Sikke nogle hyggelige snebilleder. -wehuu -wehuu

Vidunderlige billeder…
Tusind tak for dem.:hjerte::hjerte::hjerte:

Misserne og jeg er da lidt misundelige - vi har ikke rigtig fået sne her.:frowning:
Mange gode hilsner
Mona

Skønne billeder af dine dejlige misser :wehuu: :wehuu::wehuu:

Wow! Sikke nogle smukke sne-missere - det er lige noget for dem :slight_smile:

Rigtig lækre billeder! - Sikke de nyder livet! =)

Dejligt billeder :wehuu:især dette er mums :hjerte::hjerte::hjerte:

Kom til at se på billedet af Tara, der står og snuser til det grønne hus. Har i set nogen bremsespor der er efter hende, hun har godt nok haft travlt:):):slight_smile:
Knus Elin