Lidt udstillingsbilleder af Hybelkaninen og dens venner

Havde for en gangs skyld husket at få kameraet med til Haslev… glemte så naturligvis bare at bruge det, så der er faktisk ikke ret mange billeder :slight_smile:

Men her kommer et par særligt udvalgte…

Dagen startede for Brian med et besøg hos Onkel Ann-Dorrit… der ind i mellem forsøgene på at få ham til at ligne en perserkat og ikke selkirkwannabe, skældte mig hæder og ære fra :smiley:

Brian sammen med Phillippa Holmes, der ganske langsomt er ved at blive en af mine all time yndlingsdommer… Også selv om hun med sin småsludren med RedNecken gjorde det meget klart, at han i denne weekenden ikke ville opnå ret meget i hendes ring - det var hende, som gav Brian hans Best Cat i Barleben og dermed gjorde ham til Supreme… som hun sagde til ham "We have to let all the other cats get a chance :tihi: "

Kat på gaflen…
Rafiki kan lege med hvad som helst :smiley:

Helt alene i heeeeele verden!!!
Emil venter på bedømmelse…

Bedømmelse af en hybelkanin… uden øjne :wink:

Gangsta-looket er på plads :rock:

Havfrue og Havheks…

Burene indeholdt selvfølgelig naturtro muslingeskaller (tak til Hrönn for en perfekt løsning af en svær opgave :tak: )

Hver skal indeholdt en smuk lille perle… Denne her kaldes Anakot :slight_smile:

Jeg er flintrende ligeglad med hvad Koratfolkene siger… Anakitkat er SMUK!!! se selv… det er ikke mange 8 årige mispiger, der kan have den kondition…

3 KatteGale og to pæne missedrenge… det er da et meget godt billede :slight_smile:

Et billede, der viser, hvad vi mener, når vi taler om “dommerring”…

En TICAdebutant… Theo hos dommer for første gang - lidt usikker på hvad det her egentlig drejer sig om :slight_smile:

Så var søster Milou meget mere cool… sidde fint inden man kan få lov at lege :slight_smile:

Og det var vist det :slight_smile:

Fine billeder :slight_smile:

Dejlige billeder :smiley:
Det ser ud til at den gode stemning jeg oplevede tilbage i Albertslund var taget med videre til denne udstilling også - dejligt :smiley:

Rafikki er altså en skøn knægt - og den blå pels har jeg VIRKELIG lyst til at nulre i :ups:
og jeg er HELT enig - Anakitkat er en lækker dame! :smiley:

jeg undrer mig bare stadig - nu er det BÅDE Jyrak og OG Viking Cats som tillader hybelkaniner på en KATTEudstilling :? :venter:

Fine billeder.
Sikke nogle fede muslingeskalle-senge! :ok: Alt fra Hrønn er superb.

Skønne billeder og RIGTIG fedt at se en dommerring :slight_smile: :ok:

Tak for kigget - det gode og illustrative billeder. Og jeg kan for øvrigt også rigtigt godt lide Phillippa Holmes. :slight_smile:

Helt enig, fine billeder :slight_smile:
Og jeg kan også godt lide Phillipa Holmes! Hun sendte nemlig Milou i finals :ok:

Tak for de dejlige billeder - også af dommerringen :smiley: Jeg må vel hellere prøve sådan en TICA-udstilling engang… der er vel nogen der kan holde mig i hånden og forklare hvad det hele går ud på L

Du kan roligt melde dig til:ok: Jeg havde aldrig prøvet det før, men alle var simpelthen SÅ søde og hjælpsomme :hjerte: Og det varer ikke så længe før man får fat i hvad det går ud på :slight_smile:

[QUOTE=ThildeL;980562]
Sikke nogle fede muslingeskalle-senge! :ok: Alt fra Hrønn er superb.[/QUOTE]

:ups:
Og jeg bandede ikke ret meget over det pallietstof … :fløjte:

[QUOTE=PiaB;980558]Dejlige billeder :smiley:
Det ser ud til at den gode stemning jeg oplevede tilbage i Albertslund var taget med videre til denne udstilling også - dejligt :smiley:

Rafikki er altså en skøn knægt - og den blå pels har jeg VIRKELIG lyst til at nulre i :ups:
og jeg er HELT enig - Anakitkat er en lækker dame! :smiley:

jeg undrer mig bare stadig - nu er det BÅDE Jyrak og OG Viking Cats som tillader hybelkaniner på en KATTEudstilling :? :venter:[/QUOTE]

:tak: for de fine ord om Rafiki og Anakot:tak:

Jo, altså Hybelkanin kan snart ses på listen over “racer der arbejder på godkendelse” i begge forbund :wink:

[QUOTE=ThildeL;980562]Fine billeder.

Ja, de fungerede perfekt:ok:

Og jeg bandede ikke ret meget over det pallietstof … :fløjte:[/QUOTE]

:sorry: Og så har du invilliget i at lave to sutsko af det stof:?:ups:

[QUOTE=dkkorat;980724]
:sorry: Og så har du invilliget i at lave to sutsko af det stof:?:ups:[/QUOTE]

Masochistisk personlighedsforstyrrelse :S

Dejlige billeder, tak for billedet… Første billede gav mig lige associationer til Diego - den der røde farve :smiley: (selvom jeg godt kunne se at resten ikke helt passede :tihi:)
Og hvor er Emil fin, jeg fatter jo ikke helt det der med at han skulle tro han er en NFO, han er da nuser!

Jep, du kan bare tage mig med, det vil jeg gerne… (Og medmindre Diego tilfældigvis har pels til den tid, så uden kat, så har jeg masser af tid til at hjælpe :D)

[QUOTE=ThildeL;980562]Fine billeder.

Nej hvor er de muslingeskaller fede, både med og uden “perle”.

Hrönn… priser på dem… er det noget du har… eller er de så nye i produktion at der ikke er fast ?