Havde for en gangs skyld husket at få kameraet med til Haslev… glemte så naturligvis bare at bruge det, så der er faktisk ikke ret mange billeder
Men her kommer et par særligt udvalgte…
Dagen startede for Brian med et besøg hos Onkel Ann-Dorrit… der ind i mellem forsøgene på at få ham til at ligne en perserkat og ikke selkirkwannabe, skældte mig hæder og ære fra
Brian sammen med Phillippa Holmes, der ganske langsomt er ved at blive en af mine all time yndlingsdommer… Også selv om hun med sin småsludren med RedNecken gjorde det meget klart, at han i denne weekenden ikke ville opnå ret meget i hendes ring - det var hende, som gav Brian hans Best Cat i Barleben og dermed gjorde ham til Supreme… som hun sagde til ham "We have to let all the other cats get a chance "
Kat på gaflen…
Rafiki kan lege med hvad som helst
Helt alene i heeeeele verden!!!
Emil venter på bedømmelse…
Bedømmelse af en hybelkanin… uden øjne
Gangsta-looket er på plads
Havfrue og Havheks…
Burene indeholdt selvfølgelig naturtro muslingeskaller (tak til Hrönn for en perfekt løsning af en svær opgave )
Hver skal indeholdt en smuk lille perle… Denne her kaldes Anakot
Jeg er flintrende ligeglad med hvad Koratfolkene siger… Anakitkat er SMUK!!! se selv… det er ikke mange 8 årige mispiger, der kan have den kondition…
3 KatteGale og to pæne missedrenge… det er da et meget godt billede
Et billede, der viser, hvad vi mener, når vi taler om “dommerring”…
En TICAdebutant… Theo hos dommer for første gang - lidt usikker på hvad det her egentlig drejer sig om
Så var søster Milou meget mere cool… sidde fint inden man kan få lov at lege
Og det var vist det