Er halvt om halv lokket i fordærv til at komme med til denne udstilling og prøve det.
Er der nogle der har plads til mig i bilen har en stor transportkasse med. Betaler selvfølgelig lidt til benzinen ![]()
Er halvt om halv lokket i fordærv til at komme med til denne udstilling og prøve det.
Er der nogle der har plads til mig i bilen har en stor transportkasse med. Betaler selvfølgelig lidt til benzinen ![]()
nu tillader jeg mig lige at gøre mig en lille smule morsom …
men skal vi til strip-tease ?? -LOL - DET lyder som en kærkommen afveksling
![]()
uhhh er der også herre strip … sikke meget man så får for pengene ![]()
Gizmo stripper gerne for lidt guldmønter (temaet in mente) - han er formentlig stadig halvskaldet og i bikini om en måned, så han er allerede halvnøgen -LOL
Men hey l strip skal man se en masse misser ikk ![]()
Uhh festligt med gizmo glæder jeg mig til -LOL
Misserne smider tøjet i Strib ![]()
:klapper::klapper: missestrip :klapper::klapper:
Er der ingen der har plads til mig ![]()
Jeg er da lidt ked af vi går under “fordærv”, men hvis du kan tage toget til Middelfart skal jeg sørge for du bliver hentet ![]()
Alt man bruger penge på er da fordærv -LOL
Lækkert tusinde tak for det. Hvornår skal jeg så ca være på stationen søndag
Vil da skynde mig at melde mig til nu det er fysisk muligt ![]()
Jeg er ikke enig
Jeg bruger bunker af penge, og ikke mindst tid, på at lave disse shows så nej jeg synes sjovt nok ikke det er fordærv.
Altså dyrlægen er der mellem 8-9 så det skal jo være før der. Kan du ikke sende mig en mail så vi lige kan aftale detaljerne?
Ej er helt ked af du ikke så det humoristiske i den talemåde
Melder mig til nu til om søndagen. Håber jeg kan finde ud af det men mon ikke
Uhhh glæder mig bliver sjovt at prøve ![]()
Bringer jeg eget bur?
Altså har et bur jeg kunne medbringe. Koster det ekstra at låne eller koster det ekstra at have med selv. Hvor stort må buret være til 2 katte ?HJÆÆÆLP kan ikke forstå det her
-surrender
Det er i orden, jeg bliver bare lidt på tværs, når noget jeg bruger utroligt meget energi på, ikke bliver omtalt “pænt” ![]()
Ja, selvfølgelig gør du det, vi skal da se dine misser ![]()
[quote=tzari;331456]Bringer jeg eget bur?
Altså har et bur jeg kunne medbringe. Koster det ekstra at låne eller koster det ekstra at have med selv. Hvor stort må buret være til 2 katte ?HJÆÆÆLP kan ikke forstå det her
-surrender[/quote]
Der er et bur til dig men du skal selv medbringe burgardiner. Jeg er sikker på Tina Gizzemissen vil hjælpe dig med lidt vejledning hvis du ikke har sådan nogen.
Men send mig lige en mail, gerne med flere spørgsmål
: 1.suppleant @ viking-cats.dk