Lift odense københavn og evt den anden vej

er der mon nogen der skal en tur til hovedstaden i løbet af de næste par måneder!!!

et par af mine veninder i kbh plager om besøg men det kniber gevaldigt med finanserne i øjeblikket, så er der en herinde der alligevel skal til hovedstaden og vil have skab under turen og et tilskud til benzin, så please kontakt mig herinde.

optimalt er ud morgen og hjem aften, men bare den ene vej vil gøre det nuliggt at besøge dem :slight_smile:

Prøv eventuelt at se på gomore.dk. Det er en hjemmeside, hvor man kan finde lift/passagerer til lift.

Hvis dine veninders finanser er iorden, så kunne de jo også besøge dig :wink:

Min bror og jeg skal til København den 2. september. Vi tager færgen over om formiddagen og kører hele vejen hjem sent søndag. Ved ikke helt om vi kan klemme dig ind på bagsædet af Lupo’en på hjemvejen - muligvis sammen med et stort dukkehus - men det kunne da komme an på en prøve hvis det havde interesse?

[QUOTE=Bodil;920087]er der mon nogen der skal en tur til hovedstaden i løbet af de næste par måneder!!!

et par af mine veninder i kbh plager om besøg men det kniber gevaldigt med finanserne i øjeblikket, så er der en herinde der alligevel skal til hovedstaden og vil have skab under turen og et tilskud til benzin, så please kontakt mig herinde.

optimalt er ud morgen og hjem aften, men bare den ene vej vil gøre det nuliggt at besøge dem :)[/QUOTE]

Hvis der findes et lift, ville jeg blive meget glad og taknemmelig, hvis der kunne findes plads til noget køkkenudstyr jeg gerne vil købe af Louise (Bøllemissen) - jeg giver gerne noget for ulejligheden!
Se evt. tråden her: http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?42228-Odense-KBH-lift-til-k�kkenudstyr&p=921072#post921072

tusind tak for tilbudet - det kan meget vel være at jeg vender tilbage til dig :slight_smile: men lige nu har jeg heldigvis 2 tilbud til hjemturen, så skal lige have hittet ud af dagene.
men tak for tilbudet

[QUOTE=Osquary;921073]Hvis der findes et lift, ville jeg blive meget glad og taknemmelig, hvis der kunne findes plads til noget køkkenudstyr jeg gerne vil købe af Louise (Bøllemissen) - jeg giver gerne noget for ulejligheden!
Se evt. tråden her: http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?42228-Odense-KBH-lift-til-k�kkenudstyr&p=921072#post921072[/QUOTE]

hvis det lykkedes mig at støve et lift op i retning kbh skal jeg nok have det i tankerne (hvis det ikke er for meget og for tungt)

ja ideen er god nok, men det ligger sig sådan at jeg skal over til den ene og nusse killinger :slight_smile: så… jeg tror det er nemmere at jeg tager den anden vej end at 3 personer , 1 morkat og 7 killinger tager den anden vej :wink:

Super sødt af dig tak - det er måske lykkedes mig at få Trekkie/Lisbeth til at tage det med i toget, dog - ting går hurtigt her på KG! Tusind tak for tilbuddet, det sætter jeg enormt stor pris på!

hehe… mja… det kunne godt gå hen og blive temmelig besværligt :høhø: