Lige 2 nye billeder fra idag

Det går rigtig godt med killingerne. De har taget de 10g på fra igår til idag. Moren har så forsøgt at flytte dem ovenpå 2 gange idag:doh: Men det får hun ikke lov til.

Nuuuiii de er fine :wehuu:

En missemor kan være umulig at diskutere med hvis hun vil flytte sine små - det eneste man nogengange har held med at tilbyde hende et alternativ begge parter kan leve med…indtil hun flytter dem igen næste gang. :slight_smile:

Har du skiftet underlaget i fødekassen efter fødslen ?

Nujiiii hvor er de søde

ang hun flytter dem… jeg ville nok som Camilla skriver lade hende flytte dem, da alt andet vil stresse hende

Nurrr :love:

Hvor er de dejlige …

Jeg synes også, at du skal lade hende flytte dem.

Hvorfor må hun ikke det :?

Ja jeg har skiftet lagenet her til aften. Hun vil have dem op på min søns værelse. Og det får hun altså ikke lov til. For så kan jeg ikke helt styre hvor meget børnene er ved killingerne. Her i starten får de kun lov til at gå derned når jeg går med. De skal have ro her i starten. Så den kamp kommer Catzilla ikke til at vinde. Jeg er overbevist om det er bedst for hende at være det sted hun er nu. Håber hun accepterer det med tiden.

Årh, fine små bimse-babyer :wehuu:

:wehuu:

Hvor er de dejlige, kan ikke vente til jeg kan sidde og kigge på sådan nogle små søde uldtotter.

Hvor ser de dejlige ud, og smuk mormis :iloveyou: