Lige en opdatering her fra sammenføringen

Det er første nat, at prinsesserne har sovet i stuen sammen med troldene og det er gået super :wink:

Ja og plusset har så været, at jeg for første gang i min ferie har sovet til næsten 9 :juhu:
Hele ugen har prinsesserne vækket mig mellem 6-7 :frowning:

De har også været alene hjemme et par gange af 1 1/2 til 5 timers varighed, hvor de har haft fri adgang til kattegården som jo ikke er overdækket, men hvor der er strøm i toppen…
De har ikke gjort tegn til at ville kravle i hegnet og har endnu ikke været kravlet over :juhu:

Sean var mega hurtig til at ville kravle over, da vi fik ham. Så jeg har været lidt nervøs for prinsesserne, men endnu har de ikke vist tegn på at ville over…

:kryds: for at hvis de skal prøve det, at de så gør det inden vi starter på job næste mandag…

skønt at det går godt med tøserne.

hvis de skal lære at klatre i hegnet så sender du dem bare hjem til mig et par timer så skal mine nok lære dem det :tihi:

jeg har nemlig en smart solsort der har valgt at bygge rede en halv meter fra hegnet i 2 meters højde - så her bliver klatret…

[QUOTE=Bodil;633642]skønt at det går godt med tøserne.

hvis de skal lære at klatre i hegnet så sender du dem bare hjem til mig et par timer så skal mine nok lære dem det :tihi:

jeg har nemlig en smart solsort der har valgt at bygge rede en halv meter fra hegnet i 2 meters højde - så her bliver klatret…[/QUOTE]
De skal jo nemlig helst ikke lære at kravle i det :wink:
Men hvis det skulle ske, vil jeg jo helst have at de får stødet, når vi er hjemme, for de falder nemlig altid ud på den forkerte side af hegnet, når det sker…