:høhø: Günther i sommer tøj og Viggo der insisterer på at man skal være formelt klædt på også om sommeren - man er vel fin perser…hans familie er noget mere afslappede - de er næsten alle trukket i sommer pels - der er ikke meget pelsbamse over dem herhjemme
næ nej da det er günthers yndligssovested i haven - skygge det meste af dagen, kølig plastik at ligge på, og så ligger han så dejligt i vejen hvis jeg skulle hitte på at der skulle fjernes lidt ukrudt i haven
nix, perserpels isolere også for varmen, og ellers er de heldigvis så kvikke at de går ind hvis det bliver for varmt.
günther er også så heldig at han har fået sommerfrakken på, selvom det snart ikke kan ses mere
[QUOTE=Musashi;1104529]hvor er de søde begge to
:høhø: Günther i sommer tøj og Viggo der insisterer på at man skal være formelt klædt på også om sommeren - man er vel fin perser…hans familie er noget mere afslappede - de er næsten alle trukket i sommer pels - der er ikke meget pelsbamse over dem herhjemme[/QUOTE]
viggo ved da godt han er udstillingskat, og så dutter det jo ikke at smide al pelsen
du skulle bare se ham hvis jeg hittede det mørke kolde perserrum - så slap vi også for at han er så dejligt solbrændt
viggo ved da godt han er udstillingskat, og så dutter det jo ikke at smide al pelsen
Nogle burde forklare den detalje til Brian!
Hvordan det nu to år i træk er lykkedes ham at gafle en BIS i Juni måned, går over min forstand… han har været iført badetøj begge gange… og er det stadig - pelsen begynder først at komme nu her i løbet af august måned…
Til gengælk er Emil ved at drive alle til vanvid med sin konstante fælden… nu har det varet et par måneder - og hele tre vaske… nå, han stopper forhåbentlig snart - når han altså er kommet af med både resten af killingepelsen og vinterpelsen…
du skulle bare se ham hvis jeg hittede det mørke kolde perserrum - så slap vi også for at han er så dejligt solbrændt
Hæ… han kan overtage Leos øgenavn (givet af Camilla)… Den langhårede Burmeser-wannabe