Lige et par af günther og viggo

først smukke günther, der nyder at være på ferie hos mine forældre

og her er det viggo der blander sig i mit projekt “tag billeder af sko” - og nej han er ikke til salg - ved ikke om han er ved at flytte eller :stuck_out_tongue:

og så lige de to skønheder der nyder solen i haven

Viggo møder man jo rundt omkring på udstillingerne, men Günther har jeg ikke set før. :smiley:
Det er dejlige katte begge to. :hjerte::hjerte:

NØJ det er længe siden at man har set noget til Günther! Det kan 2 billeder altså ikke rette op på… Flere tak! :inlove:

ja men så får du da lige en günther mere :smiley:

-LOL

FEDT billede!

Det er hårdt at være Günther! :wehuu:

Hvor er de fine :hjerte: Men for søren, de må have det lidt varmt i disse dage :altforvarmt:

hvor er de søde begge to :hjerte:

:høhø: Günther i sommer tøj og Viggo der insisterer på at man skal være formelt klædt på også om sommeren - man er vel fin perser…hans familie er noget mere afslappede - de er næsten alle trukket i sommer pels - der er ikke meget pelsbamse over dem herhjemme

næ nej da :slight_smile: det er günthers yndligssovested i haven - skygge det meste af dagen, kølig plastik at ligge på, og så ligger han så dejligt i vejen hvis jeg skulle hitte på at der skulle fjernes lidt ukrudt i haven

nix, perserpels isolere også for varmen, og ellers er de heldigvis så kvikke at de går ind hvis det bliver for varmt.

günther er også så heldig at han har fået sommerfrakken på, selvom det snart ikke kan ses mere

[QUOTE=Musashi;1104529]hvor er de søde begge to :hjerte:

:høhø: Günther i sommer tøj og Viggo der insisterer på at man skal være formelt klædt på også om sommeren - man er vel fin perser…hans familie er noget mere afslappede - de er næsten alle trukket i sommer pels - der er ikke meget pelsbamse over dem herhjemme[/QUOTE]

viggo ved da godt han er udstillingskat, og så dutter det jo ikke at smide al pelsen :stuck_out_tongue:

du skulle bare se ham hvis jeg hittede det mørke kolde perserrum - så slap vi også for at han er så dejligt solbrændt :tihi:

Günther i sommerpels??!! Vi er misundelige herhjemme :surrender:

Aha… han er i familie med Emil :smiley:

viggo ved da godt han er udstillingskat, og så dutter det jo ikke at smide al pelsen :stuck_out_tongue:

Nogle burde forklare den detalje til Brian!
Hvordan det nu to år i træk er lykkedes ham at gafle en BIS i Juni måned, går over min forstand… han har været iført badetøj begge gange… og er det stadig - pelsen begynder først at komme nu her i løbet af august måned…

Til gengælk er Emil ved at drive alle til vanvid med sin konstante fælden… nu har det varet et par måneder - og hele tre vaske… nå, han stopper forhåbentlig snart - når han altså er kommet af med både resten af killingepelsen og vinterpelsen…

du skulle bare se ham hvis jeg hittede det mørke kolde perserrum - så slap vi også for at han er så dejligt solbrændt :tihi:

Hæ… han kan overtage Leos øgenavn (givet af Camilla)… Den langhårede Burmeser-wannabe :tihi:

Hvor er de altså bare for dejlige :wehuu:

Maaaaaaaaaaange flere billeder af de to banditter kunne være darjligt :hjerte: