Lige et spøjst spørgsmål

når der står sådan Two 1 day, 2 cert. betyder det så at man kan opnå to cert på en dag?

nogen der lige gider oversætte for jeg er ski for træt til at få pæren til at du lige nu.:ups:
Two 1 day, 2 cert.=
One 2 day, 1 cert. =
One 1 day, 1 cert.=
Two 1 day, 1 cert=

Two 1 day, 2 cert.= udstilling over to dage med alle kategorier hver dag. Egentlig to seperate udstillinger. Man kan opnå et cert hver dag.
One 2 day, 1 cert. = Her glipper min pære lige…
One 1 day, 1 cert.= En udstilling over en dag. et cert kan opnåes.
Two 1 day, 1 cert= En udstilling over to dage, langhård den ene dag og korthår den anden dag. Man kan derfor kun deltage den ene dag og dermed opnå et cert

Håber at der er nogle som vil rette på mig, hvis jeg har klokket i det…

[quote=Sussie;153134]Two 1 day, 2 cert.= udstilling over to dage med alle kategorier hver dag. Egentlig to seperate udstillinger. Man kan opnå et cert hver dag.
One 2 day, 1 cert. = Her glipper min pære lige…
One 1 day, 1 cert.= En udstilling over en dag. et cert kan opnåes.
Two 1 day, 1 cert= En udstilling over to dage, langhård den ene dag og korthår den anden dag. Man kan derfor kun deltage den ene dag og dermed opnå et cert

Håber at der er nogle som vil rette på mig, hvis jeg har klokket i det…[/quote]

Jeg vil mene at en One 2 day, 1 cert. = er det man kender fra World Show og Scandinavian Winner show, altså at man første dagen har bedømmelser og anden dagen bruges på Best In Show.

[QUOTE=Fairypaw;153132]når der står sådan Two 1 day, 2 cert. betyder det så at man kan opnå to cert på en dag?

nogen der lige gider oversætte for jeg er ski for træt til at få pæren til at du lige nu.:ups:
Two 1 day, 2 cert.=
One 2 day, 1 cert. =
One 1 day, 1 cert.=
Two 1 day, 1 cert=[/QUOTE]

Two 1 day, 2 cert.= 2 1dags udstillinger med mulighed for 2 cert.
One 2 day, 1 cert. = 1 udstilling over 2 dage (fx er racerne delt op) med mulighed for 1 cert
One 1 day, 1 cert.= 1 udstilling på 1 dag med mulighed for 1 cert
Two 1 day, 1 cert= den kombination er usædvanlig… hvorfor holde 2 1dags udstillinger med mulighed for kun 1 cert:?

Ja, den sidste lyder sjov. Det er sådan en JYRAK holder i middelfart i slutningen af juni

Prøv at spørge JYRAK, hvad det går ud på:? Det kan jo være en skrivefejl;-)
Camilla

Er den sidste ikke bare - som Sussie også skriver længere oppe i tråden - en af de “traditionelle” udstillinger hvor racerne er delt op over to dage, så ingen kan få mere end et certifikat i løbet af weekenden?

To dages udstilling med et cert. var normalen for mange år siden, det mindes jeg med gru. Heldigvis er det et overstået kapitel lige undtaget WW og SW.
Marina

Tina - Det er jo nok det. Men katteklubben som jo holder en af den slags i Grindsted skriver det som “One 2 day, 1 cert”

Og det er jo også korrekt, for selve arrangementet går over to dage, men ingen kan få mere end ét certifikat på deres udstillinger :slight_smile:

Mette - Ja, jeg siger heller ikke at der er forkert. Jeg undrer mig bare over at der er to udtryk der tilsyneladende betyder det samme?
One 2 day, 1 cert
Two 1 day, 1 cert