Lige nu er livet herligt

JEg er lige blevet færtig med at klippe hæk og rive grene sammen.
Har nu lagt mig på dynen midt ude på græsplænnen under et skygge fyldt træ. Åbnet en iskold pepsi max. Tændt for den bærbare og logget ind på kattegale. Om ½ time eller sådan vil jeg slukke pc’en og ligge mig til at læse skalk alt imens misserne ligger i løbegården og bare gasser den - lige nu er livet altså bare herligt

Slet, slet ikke misundelig :fløjte:

Aaand scene!

Jeg tror vi har et tv-reklameforslag for Kattegale/Pepsi Max her. :thumbup:

Kommer snart på tv3. :rock:

Aiiihhh - jeg har også lyst til at hente min dyne og ligge og læse lidt :slight_smile:

…det virker nok bare lidt fjollet her på mit kontor :cool:

[quote=Troldegaarden;210463]JEg er lige blevet færtig med at klippe hæk og rive grene sammen.
Har nu lagt mig på dynen midt ude på græsplænnen under et skygge fyldt træ. Åbnet en iskold pepsi max. Tændt for den bærbare og logget ind på kattegale. Om ½ time eller sådan vil jeg slukke pc’en og ligge mig til at læse skalk alt imens misserne ligger i løbegården og bare gasser den - lige nu er livet altså bare herligt[/quote]
Næh du - om ½ time pumper du cyklen, kører ned til mig og fortsætter, hvor du slap, nu du er i træning.

Du skal ikke blot klippe hæk, men også fjerne ukrudt i den - mere så du er forberedt :muhaha:

Vi tilslutter os, for vi har lige siddet og hygget på terrassen og alle misserne var henne og sige dav.
Misserne nyder rigtig det overskyede vejr idag, det gør jeg forøvrigt også.
Knus Elin

[quote=Mega;210534]Næh du - om ½ time pumper du cyklen, kører ned til mig og fortsætter, hvor du slap, nu du er i træning.

Du skal ikke blot klippe hæk, men også fjerne ukrudt i den - mere så du er forberedt :muhaha:[/quote]

Ejjj … det skulle du have skrivet noget før. Jeg var i Fakse i dag og kunne sagtens være kommet forbi og ordnet de småting … :fløjte:

[quote=Mega;210534]Næh du - om ½ time pumper du cyklen, kører ned til mig og fortsætter, hvor du slap, nu du er i træning.

Du skal ikke blot klippe hæk, men også fjerne ukrudt i den - mere så du er forberedt :muhaha:[/quote]

Årh nej Mega du kan tro det jeg har lavet indtil nu er rigligt - jeg HADER have arbejde.

Kom du bare igang, man bliver så dejligt sløv og træt af det:tihi::tihi::tihi:

[quote=Leopolds mor;210535]Vi tilslutter os, for vi har lige siddet og hygget på terrassen og alle misserne var henne og sige dav.
Misserne nyder rigtig det overskyede vejr idag, det gør jeg forøvrigt også.
Knus Elin[/quote]

Det lyder til i har hygget jer. Der var ikke så meget overskuet her derfor jeg lå under de store grantræer - jeg er ikke til at ligge og bage i solen.

[quote=Charlotte Oeh.;210475]Aiiihhh - jeg har også lyst til at hente min dyne og ligge og læse lidt :slight_smile:

…det virker nok bare lidt fjollet her på mit kontor :cool:[/quote]

:tihi::tihi::tihi: det vil jeg gerne se - dig hive dynen frem og ligge dig ud i solen.