Liiidt for klog

Artos er meget anderledes i forhold til Vívil og Flykra :øhmm: Han er over det hele og øver endda balancegang på gardinstangen :tihi:
I dag blev lille-manden kastreret og var noget omtåget, da vi kom hjem. Dét er han så ikke mere, skal jeg hilse og sige :stuck_out_tongue: På trods af den begivenhedsrige dag og at han stadig er lidt påvirket af bedøvelsen, så har “terroristen” lært et nyt trick :stuck_out_tongue: selvlært, vel at mærke :rock:
Artos har, for en halv time siden, fundet ud af hvordan man åbner sådan en sag …det er tilfældigvis også der, jeg opbevarer knapper, nåle og andre “farlige” sy-ting :argh:
Her går man og tror, at Vívil og Flykra er typiske siamesere (omend lidt dovne), så får man Artos ind ad døren og intet er pludselig som før :tihi: Det er utroligt som den kat er over det hele :klapper: men sød er han trods alt :smiley:

Pyha! Den kender jeg alt for godt. Godt nok er mine coon’er ikke alt for kloge, men de spiser ALT og klatrer gerne i reoler eller andet for at få fat i det ønskede. Min skraldespand kan ikke være i fred da Diego kan åbne lågen og endda har formået at ødelægge en børnesikring på få måneder :venter::argh:

Jeg er dog glad for at han ikke er så smart som din :høhø: for han er jo så stor at dørhåndtaget er nemt indefor rækkevide når man strækker sig op ad døren (faktisk lavere end han når), så hurra for få hjerneceller.
:wehuu:

Har nu vendt skufferne ind mod væggen…Først prøvede han at vælte hele molevitten. Den gik ikke, så nu har han gået og skældt mig ud i 10 min :tihi: For derefter at prøve at klemme sig ned i min kærestes taske :øhmm: skøre kat :stuck_out_tongue:

Haha - du må øve noget klikkertræning med ham eller sådan noget, så han kan bruge sin hjerne på andet end ulykker :slight_smile:

Ja, må få taget mig sammen til det :ups: Hele sidste uge trænede vi med transportkassen og det gik såå fint i dag :smiley: Han mjawede godt nok lidt, men slet ikke så meget som før :thumbup:

Har fri hele ugen, så mon ikke jeg får lært ham lidt “nyttigt”? :tihi:

Ha ha kloge kat:-)

Det med at åbne dører kunne min gamle MC:-)
Den var nemlig klog, alt for klog.

hi hi - bare vent til han opdager at bare man kan få en pote i en sprække så kan man åbne skuffer og døre

det er SKØNT at have siamkatte

[quote=kira v;246212]hi hi - bare vent til han opdager at bare man kan få en pote i en sprække så kan man åbne skuffer og døre

det er SKØNT at have siamkatte[/quote]

…Det er han tæt på at kunne :S Han har i et stykke tid stirret intenst på vores køkkenskabe…nogle gange prøver han også at åbne dem, men endnu er det ikke lykkedes :kryds: …må snart investere i børnesikring af køkkenet :tihi: