Lilla kan vi lide

ja sorry, så er det bare mig igen igen. :ups:

Nu har jeg jo fået købt mig min første papir baggrund igår, og den skulle selvfølgelig testes. :smiley: - Her er lidt fra aftens test. :slight_smile:

Og til slut et af dem begge. Slet ikke et godt billede, men synes de var meget søde. :tihi:

Hold da op…det er rigtig flot :thumbup:
Ja lilla kan vi også lide :slight_smile:
Hilsen Lisbeth

Hvor er det nogle skønne billeder af de to smukke charmetrolde.

:wehu::wehu::wehu:

Hvor er det nogle skønne billeder af de to smukke charmetrolde.

Jeg er vild med det sidste billede af dem begge - det ser ud som om de tænker:

“Er vi ikke snart færdige med at blive fotograferet”

:klapper::klapper::klapper::klapper:

Jeg kan også godt lide lilla, så jegh kan kun sige: Flotte billeder af flotte katte. Fås de mon også i lilla? :slight_smile:

Endnu engang super skønne billeder :wink:
Hvor har du købt baggrund henne og hvordan sætter du den op???
Hvad størrelse køber du baggrunde i???

Sikke nogle dejlige billeder og jeg elsker farven på baggrunden …

Jeg bukker og takker for jeres pæne kommentarer! - Sætter stor pris på I gider smide et ord med på vejen! :slight_smile:

Tusinde tak alle sammen. :ok:

[QUOTE=Eva;561915]Hvor er det nogle skønne billeder af de to smukke charmetrolde.

Jeg er vild med det sidste billede af dem begge - det ser ud som om de tænker:

“Er vi ikke snart færdige med at blive fotograferet”

:klapper::klapper::klapper::klapper:[/QUOTE]
ha ha ja, kan godt ligne de tænker det. G - Men faktisk var de ikke til at drive væk da jeg skulle pakke sammen! :smiley:

Og her er det et stykke guf de kigger sultent på. :tihi:

Man kan få alt for penge, er det ikke det man siger? -LOL

[QUOTE=•~ Rikke ~•;561974]Endnu engang super skønne billeder :wink:
Hvor har du købt baggrund henne og hvordan sætter du den op???
Hvad størrelse køber du baggrunde i???
[/QUOTE]
Jeg har købt den her: Tilbud & Shopping i dit online shopping center! 50000 tilbud ny - Shoppetur - Jeg hænger den på mit baggrundsstativ, lige som mine stof baggrunde. :slight_smile:
Det er en kæmpe krabat, 272 lang er den. Så når jeg er helt sikker på hvor meget jeg behøver, så saver jeg den over. Den er jo helt UMULIG at bikse rundt med. Det fik vi godt grin over igår da den skulle op og ned. Heldig vores stue er 7 m lang, ellers havde det nær aldrig lykkes. -LOL

Du er altså bare rigtig god til det der :thumbup:
Hilsen Lisbeth

[QUOTE=Coon Danica;562007]Du er altså bare rigtig god til det der :thumbup:
Hilsen Lisbeth[/QUOTE]

Tusinde mange tak for dine pæne ord Lisbeth. - Virkelig en skøn fornemmelse at få pæne ord med på vejen for ens “arbejde”! :slight_smile:

Det manglede bare, for det er virkelig gode foto.
Og det er rigtig pænt med lilla, jeg tænker på, mon ikke den farve klæder de fleste katte?

[QUOTE=Coon Danica;562015]Det manglede bare, for det er virkelig gode foto.
Og det er rigtig pænt med lilla, jeg tænker på, mon ikke den farve klæder de fleste katte?[/QUOTE]

Jo jeg tror også den farve kan gå til stort set alle katte - Eneste er måske hvis man har helt rød kat, at det ikke rigtig går. - Amidale er jo tortie, men ikke så rød igen. Synes hun går okay på den. Gismo og Diamond er dog bedst. :slight_smile:

Ja jeg kom selv til at tænke på at til rød er den nok ikke så god, men det er limegrøn så :tihi:

Du kan altså bare det der - Så flotte billeder :slight_smile:

Nemlig, fedt farve som helt sikkert er genial! :ok:
Når jeg lige har lidt ekstra på kontoen, så skal der købes nye - bla. lys grøn. :rock:

Jeg takker mange gange for de pæne ord Lotte. - TAK! :slight_smile:

Bare man boede på sjælland, så var du velkommen til at låne mine 2 tosser :slight_smile:

Lilla er fantastisk pænt - til langt de fleste katte :slight_smile: Dejlige action-billeder på fin baggrund! Tillykke med den :slight_smile:

Lilla er den smukkeste farve i verden, hvis man spørger mig! Den klæder de to misser rigtig godt! Smukke katte, smuk baggrund, smukt arbejde!

Tusinde tak for de pæne ord. :slight_smile: - Bare ærerligt med det ene af Gismo at poterne er for højst oppe. Må have baggrunden højere næste gang. :smiley:

Jeg bukker og takker mange gange for de rigtig æne ord! :slight_smile: