Lille frøken himmelblå .... eller... og ham den blå går tur :)

… eller græsgrøn? :høhø:
hendes øjne er efterhånden blevet rigtig græsgrønne! Opdagede det, da hun var ude på sin første rigtige gåtur i selen i haven :slight_smile:
og nu er I forberedt - der er MANGE billeder! :høhø:

Selen var faktisk rigtig DÅM!

Den er jo ikke til at gå med, så man må møve sig rundt på maven

HEY fugl!

flere fugle - foderbrættet er enormt underholdende!

hva sir du? GÅ?!

nææ du - jeg møver da bare

triller rundt og snuser græs

orv - fugl!

splat

Fugle flyver forbi

og man nyder udsigten - den var hun meget betaget af

Endnu flere fugle man skal holde skarpt øje med!

Hva var det?!

Det fløj herned altså

Nå - jeg må ikke komme ned til søen, så kan det også bare være lige meget! :venter:

Unni var MEGET dårlig til at gå i selen, men hun skal nok lære det… tror måske hun skal have sin egen - Yashas er liiiige stor nok til hende :høhø:

Yasha derimod er en garvet herre når det kommer til at gå i sele… han har en fast rute, som skal spadseres :ok:

og især turen ind i skoven om søen er hans yndlingsdel

Og tjekke at bedet er vandet ordentligt og også lige have styr på vandstanden i søen

jooo alt er som det skal være, og så kan man slappe lidt af igen

og jagte fugle!

og slappe af igen

hov - hva’ det?

nå ikke noget…

joooo

jeg må hellere tjekke det - ses!

det var så bedet ved huset, som er gravet op, da terrassen skal udvides - han sku liiiige tjekke den nye sandkasse:klapper:

ENDELIG en næsten sommerdag, så kattene kunne være udenfor fra kl 8-9 om morgenen og så her til kl 18. de er også så rolige her til aften - mætte af indtryk, efter en helt dag næsten lige under fuglefoderbrættet :klapper:

Wow nogle skønne billeder af smukke misser :ok:
Sikke et skønt område de er ude i :wink:

Det var nogle skønne foto af de to smukke misser :hjerte::hjerte:
Hun skal nok få lært at gå i snor også :smiley:

tak - ja der er jo 1,5 hektar have + skovsøen som skal tjekkes af og runderes af Yasha :tihi: det er ikke en hel skidt gåtur som kat :tihi: Unni holdte sig til det lille stykke syd for huset - hun kommer jo ikke så langt på maven :tihi:

Hvor er da pragtfulde begge to - meget, meget smukke katte :hjerte::hjerte:

Hun skal nok lære det, hende Unni :smiley: Lige pludselig gennemskuer hun, at der jo også er noget længere væk, man kan undersøge - og katte er som bekendt meget nærsynede :lol:

Åh, hun er bare det smukkeste stykke krydsningskræ der findes! Hvor var det godt hun endte oppe hos dig :slight_smile:
VH
Susanne

Dejlig billedserie…

Glæder mig til at se dem igen :slight_smile: irl

Skøn kat - sikke et LOOK. Og så grønne øjne til den farve og med den grønne baggrund. Uhm, Flot tak.

Teresa

… og nu kan jeg så konstatere, at selv på en let overskyet dag, hvor Unni altså har ligget meget i skygge i buret, STADIG skal have mere end faktor 20 på de røde ører :dokdok: De er blevet meget røde nu :ups:

nå det kan after sun heldigvis hjælpe på lynhurtigt - hold op jeg er ved at blive god til de solskoldede katteøre… det er jeg jo nødt til, når jeg er klovn til at huske at smøre dem ind i faktor 30, inden hun kommer ud :surrender1: :ups:

Ja, det er noget de kan bruge - at komme ud og få nogle nye indtryk. Skøn serie. :slight_smile:

Jeg synes, at noget af det mest berigende ved at gå tur med Snehvide er, at jeg får lejlighed til at opleve verden gennem hende. Jeg har jo godt nok ikke de samme sanser, men når hun stopper for at kigge på, lytte efter eller snuse til noget, bliver jeg også opmærksom. :wink:

:love2:
Som altid Pia, total dejlige katte.
Glæder mig til at komme på besøg og nusse dem igen!

utrolig smukke katte, begge to :hjerte:

Hvor er det bare nogle fantastisk smukke katte! Helt vidunderlige! :lovelove:

Sikke nogle skønne katte :slight_smile: Og stakkels Unni, det er da et slemt anfald af Sele-lammelse!

Og ikke mindst… skønne SELER! Hvor har du dem fra? Jeg kan jo se de er en anden model end de almindelige H-seler jeg har. Denne her ser ret smart ud!

[QUOTE=TrekkieGrrrl;646006]Sikke nogle skønne katte :slight_smile: Og stakkels Unni, det er da et slemt anfald af Sele-lammelse!

Og ikke mindst… skønne SELER! Hvor har du dem fra? Jeg kan jo se de er en anden model end de almindelige H-seler jeg har. Denne her ser ret smart ud![/QUOTE]
Det er en hundesele - “Ezydog” str. XS :slight_smile: OG det er nemlig n rigtig lækker sele! :smiley: