Lille Laika og Lathika

Puuhaa, det er godt nok længe siden jeg har været herinde :slight_smile:
Jeg har haft nogle internet problemer, og efter jeg fik det ordnet, så synes min computer lige at den skulle gå i stykker :slight_smile:
Men nu er jeg stærkt tilbage, og ville bare lige sige hej til jer alle sammen :slight_smile:

Jeg var meget herinde for nogle måneder siden, med min lille killing (Laika), som bare lavede ballade heelee tiden, hvor i alle fik overtalt mig til at anskaffe en lille ny (Lathika).
De har nu boet sammen i 2-2½ månede tror jeg, og jeg vil bare sige TUSIND tak til jer alle.
Laika har totalt ændret adfærd, og laver næsten ikke noget ballade, selvom hun lige har fundet ud af at hun kan komme op på køkken bordet, og det skal jo undersøges. :slight_smile:
Men idag er Laika og Lathika bare rigtig Perle veninder.
de følges ad overalt, og kan ikk sove, hvis den anden er mere end 40 cm væk.
De er så dejlige at have i huset, og har været en rigtig dejlig trøst for mig de sidste par uger. (min kæreste og jeg gik fra hinanden for 4 uger siden).
Så det har været super skønt at have nogle der altid var glade for at se en når man kom hjem, og som man kunne putte lidt med om natten, når man var lidt trist :slight_smile:
men jeg ville jo egentlig bare lige sige hej, og fortælle at der snart kommer flere billeder af prinsesserne, så i kan se hvor store de er blevet :slight_smile:

MVH
Nicolai Solberg

Tak for opdaten, hvor er det dejligt at høre at alt er total idyl :thumbup:

Jeg glæder mig til at se flere billeder af misserne :slight_smile:

Med hensyn til kæresten, så husk at der ikke kun er en spandfuld, men et helt land fuld af poentielle fremtidige kærester.

PS Husk at spørge om de kan lide katte som første spørgsmål, er svaret ja, så er i på rette vej :høhø:

Hej Nicolai og tak for en lille update …hvor er det dejligt, at dine to små pelsede tøzer trives i hinandens selskab …Meeeen det er jeg nu ikke spor overrasket over :slight_smile:

Trist at du lige nu er igennem en turbolent periode …Mit bedste råd, er ‘se fremad’ og op på hesten igen :slight_smile:

De ikke bare trives, de ææælsker hinanden :slight_smile:

men så snart jeg finder ud af at overføre nilleder, så kommer de også herind :slight_smile:
Bl.a. et billede hvor de begge sidder på toilettet med blikket “vi har ikk gjort noget”.
toilet rulle var revet i små stykker, håndklæder lå på gulvet osv. osv :smiley:

Tak for en rigtig dejlig update :slight_smile:

Det var da dejligt at høre :slight_smile:

Min lillebror havde en lidt tilsvarende situation med hans lille hunkilling. Hun keeeedede sig også når han havde været væk. Vi fik sammen fundet end 1½ årig hankastrat til ham - efter et par dage med at se hinanden an er de to også bare pot og pande :slight_smile:

Hvor er de bare skønt, at høre det er gået så godt med dine to små misseprinsesser.

Skidt med kæresten, der dukker en ny op, der er jo et helt land fuld af søde kærester :slight_smile:

Husk nu at finde en som kan lide katte.

Ja, de er simpelthen så dejlige :slight_smile:

Men jeg har lidt problemer med at få billeder ind på computeren.
Jeg har kun min mobil til at tage billeder med, og det kabel jeg skal bruge til at ligge dem ind på computeren er gået i stykker :slight_smile:
Så indtil videre må i nøjes med at se dem jeg har nu, hvor de var killinger :slight_smile: