Kender i dét, når man venter på et nyt familiemedlem…og dagene ikke går hurtigt nok?
Jeg var så heldig at finde en lille han hos Vandoll (Christa)
Han skal hedde Liam, da ungerne simpelthen elsker det navn.
I dag kom alle hans ting fra bla zooplus, og litter lifteren fra mini zoo…og i går kom der noget fra maxi zoo. Jeg mangler bare kattegruset, det er strandet et eller andet sted - der står på det der fragtsite, at der er en læssefejl og at det nu er returneret - det har jeg sgu aldrig været ude for før. Men det når vel frem inden d 8 August.
Og jeg vidste ikke, zooplus ikke bruger GLS mere…
Så i mens jeg venter på Liam, kommer jeg nok til at blande mig i alle jeres tråde på den voldsomt utålmodige måde
Hvis Zooplus er stoppet med at bruge GLS, så er det meget nyt. Det er ikke meget mere end en måned siden, jeg har fået leveret fra dem med GLS - det står bare ikke som første valgmulighed ved bestilling
Og så er han for øvrigt næsten for yndig til at være en dreng - jeg kan godt forstå, I glæder jer
Taaaak, ja han er nemlig lidt yndig - min datter har også bestilt hjerteformere madskole med Hello Kitty, og der er pink på kattebakken, såååå…sammen med de cuttede kugler, bliver han da nok lidt homo:tihi:
Og jeg har aldrig haft en rød kat før, så det bliver spændende!! Tror Christa sagde rød tabby mitted…mon det er poterne der er mitted?
[QUOTE=Helene;1251408]Taaaak, ja han er nemlig lidt yndig - min datter har også bestilt hjerteformere madskole med Hello Kitty, og der er pink på kattebakken, såååå…sammen med de cuttede kugler, bliver han da nok lidt homo:tihi:
Og jeg har aldrig haft en rød kat før, så det bliver spændende!! Tror Christa sagde rød tabby mitted…mon det er poterne der er mitted?[/QUOTE]
Jeg tror bare ikke de snippede ragdolls kan undgå at virke til at have løse håndled :høhø:
Vi har jo den yndigste kopi gående med den mest fesne stemme Og han er den lykkelige ejer af en catnip regnbue, fordi PiaB mente det passede perfekt til ham
Jeg tror bare ikke de snippede ragdolls kan undgå at virke til at have løse håndled :høhø:
Vi har jo den yndigste kopi gående med den mest fesne stemme Og han er den lykkelige ejer af en catnip regnbue, fordi PiaB mente det passede perfekt til ham
Jo, det er helt rigtigt husket :)[/QUOTE]:klapper: Som du dog kan sige det…
Jo det er hvid hage og fine hvide handsker herhjemme går de under navnet Birma whannabees eller Birma look a like
Liam er skøn og elsker og putte, kommer jo til og mangle ham i dynen om morgenen <3
Vi har jo den yndigste kopi gående med den mest fesne stemme [/QUOTE]
Jeg tror også Miden er en ragdoll-wannabe