Lille smukke Nanna

Nanna vokser i sit eget tempo. ca. 800g lyder vægten på nu. Det forhindre hende ikke i at lege brydekamp med de store hankillinger på ca. ½ år. Narrestreger laver hun som andre killinger. Hun spiser dog som en killing på den størrelse 1000 gange i løbet af en dag. Sød det er hun i hvert fald.

Flot sølvfarve.

Lækker farve! Lille charmetrold :hjerte:

Hun er en sød, bette kat. :slight_smile:

Åhh dine sølvpiger er simpelthen bare så fine!

Lækker lækker lækker!!! Der er vel ikke meget andet at sige :slight_smile:

Jeg fandt til morgen ud af hvor stor (eller lille) Nanna er. Ud fra køkkenet går man ud i en gang hvor der er dør ud til og trappe op til loftet. Fra køkkenet kan kattene og os andre komme ind i en lille stue og derfra ud i gangen ved soveværelset. Om natten er kattene i køkken og den lille stue undtagen dem der kommer med i seng. Da jeg stod op til morgen kunne jeg umiddelbart ikke se Nanna. Nå hun kom nok. Pludselig kunne jeg høre en killing pive. Så bag alle døre 2 gange, ingen killing. Heldigvis var hun klog nok til at brøle endnu højere og så kunne jeg høre hvor hun var. Hun var endt i gangen. Spørg mig ikke hvordan. Nygerrig som hun er var hun gået op ad trappen. Ned var for stor en udfordring. Jeg måtte redde en rystende killing. Som for øvrigt ikke havde spor ondt af sig selv. Hun havde brugt det toilet som er derude, så hun havde det helt fint.