Lille tykke Pinky P, der venter små kludetæpper på Lørdag

Ja - jeg gætter på 3 - måske 4 stk…

Hahaha hvor er hun yndlig som hun sidder der med sine brede hofter og mave GG

Jeg hepper på 3 :slight_smile:

WIDE LOAD coming through

-xxrotflmao

hvor ser hun bare dejlig ud…

På Lørdag, nej nej nej jeg er til fødselsdag hele dagen -partytime hun må knibe sammen og vente til Søndag -tommelned -tommelned -tommelned Farmor skal da være med på side linien -fløjte -fløjte -fløjte

Og så kommer der [oregonian_bear9.gif] [oregonian_bear9.gif] [oregonian_bear9.gif] [oregonian_bear9.gif] [oregonian_bear9.gif] [oregonian_bear9.gif] små karklude.

Karen du har vist drukket af natpotten -drik

Der kommer 5 og det er IKKE karklude… Det er grydelapper -xxrotflmao -xxrotflmao -nananana[/quote]

Så siger jeg SLUDDER -hi5 -hi5 Der kommer 2 grydelapper 2 karklude 1 gulvklud og så et stort ryatæppe -bananer -bananer

Selvfølgelig skal du det.
Jeg sætter en prop i hullet indtil søndag--------- [smilie=hate-smile.gif]

GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD er hun allerede så langt?? jeg syntes næsten lige du skrev på KG at hun var parret…Tiden flyver da også bare afsted??? Karen de er da små SLUMRETÆPPER der kommer uden tvivl. Og der kommer 4 færdig slut -thumbs -thumbs [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Sikke det dog klæder hende, at være drægtig…

Jeg tror nu også det er slumretæpper hun gemmer der inde… men der kommer 5 stk, 3 flere farvet og 2 blå

-sorry Tror da slet ikke der kommer nogen…hun har da bare spist en fodbold -LOL

-muhaha -muhaha -muhaha -lyside Nej så er det et garnnøgle -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

Selvfølgelig skal du det.
Jeg sætter en prop i hullet indtil søndag--------- [smilie=hate-smile.gif][/quote:1m5wfmgp]

Hehe… er du ikke lidt naiv hvis du tror at du har noget at sige i den sag… [bigloony]

Hun katte er skønne… bare vent hun gør det når det passer allerbedst… og jeg er sikker på der kommer 3 fuldfede thehætter… [smilie=hate-tunz.gif]

Hæ hæ … i morer jer, hva´?? -rulleøjne

Tehætter og slumretæpper -ikkemig