Lillesøster Kiara

Som lovet i min anden tråd, er der her lidt billeder af vores nyeste familiemedlem.

Det her er Milos nye lillesøster, Kiara.
Kiaras far er halvt ragdoll og halvt hellig birma. Hendes mor er ren perser.
Kiara har heldigvis ikke arvet sin mors ansigt, jeg er ikke så vild med perserens ansigt :see_no_evil:

Så her er vidunderet :heart_eyes:
Nu mangler vi bare at Milo også forstår at hun er et vidunder og ikke en burmeserspisende killing :sweat_smile:

Det går nu meget godt, tror jeg.
De har mødt hinanden ved at jeg sidder med Kiara i armene og kæler for Milo.
Han opfører sig som han plejer, skuler lidt til det lille monster indimellem og kæler så videre.
Det er først når han tager mod til sig og snuser til hende, så hvæser han af hende og hun knurre af ham, og så går han ellers igen. Men jeg synes det går bedre end jeg egentlig havde forventet, og flere andre gange jeg har sat katte samme, har der været meget mere skaberi end der er mellem disse to.

En lille sjov ting er, der er PRÆCIS 9 år imellem de to.
Milo er født d. 5/6-13 og Kiara er født d. 5/6-22 :sweat_smile::two_hearts:

19 Synes om

Hvor er hun kær

:smelter:

1 Synes om

Nåårh, hun er cute - måske ikke (moderne!) perserprofil, men øjnene kan da vist primært tilskrives det mødrende ophav…? :heart_eyes_cat:

1 Synes om

Med den beskrivelse ville jeg være absolut ubekymret for den sammenføring :slight_smile: jeg tror for læ get jeg bare havde ladet dem finde ud af det selv så - han har jo opdaget hun bare er ny og stadig lugter lidt dumt … og hun virker da dejligt ubekymret og tilpas i det.

Dejligt det går så godt. Når først han opdager at hun kan leges med, uden at han bliver spist af det altså - så skal det blive rigtig godt :slight_smile:

De blå øjne kommer af masken, som jo så nødvendigvis kommer fra begge sider - da det er recessivt nedarvet :slight_smile:
Både rag, birma og perser har forholdsvist pæne runde øjne :slight_smile:

Dejligt at høre at du tænker det samme! Så er jeg ikke helt galt på den!

Du ville lade dem gå sammen nu så? For hvis det er tilfældet skal det da helt sikkert prøves, enten i aften når jeg kommer hjem fra job, eller imorgen inden arbejde :crossed_fingers:t2:

Tak, er også så lykkelig for at det går som det går. Milo er jo seriøst min baby, og ville være knust hvis han var blevet alt for ked af det.
Han reagerede voldsomt da vi flyttede i maj, så havde faktisk frygtet en ligeså voldsom reaktion på hans nye lillesøster :sweat_smile:

Det var formen, ikke farven jeg hæftede mig ved - og jeg synes ikke de birmaer eller ragsdolls jeg har set, har haft kuglerunde øjne…?

1 Synes om