Lilli

Min sorte Lillepige er med i konkurencen om månedens kat på Hjemmets katte.
Gå ind på www.hjemmet.dk og opret dig som medlem i Hjemmets katte, så kan du se finalisterne i Månedens katte, der ligger i den øverste bjælke.

Lillepigen vil blive meget glad hvis i hjælper hende med at vinde. Hun har sagt hun gerne stiller op til fotografering sammen med gevindsten, så alle kan se hvor smuk øh heldig hun er:høhø:

Knus fra Elin og kælne spindbrum fra Lillepigen

PS Det var Lilli der sagde det jeg skulle skrive

:hjerte::hjerte::hjerte:

Først vil jeg lige sige :

Hvor er det dejligt at høre fra dig, Elin - du er her alt for sjældent…

Og så må jeg se, om jeg kan hitte ud af at stemme på Lilli-pigen :wehuu:

Done!

Tak skal du have.
Ja jeg ved godt jeg ikke er her så meget lige for tiden, men jeg døjer ret meget med både min gigt og med psyken i denne tid, så i må bære over med mig.
Knus Elin

[QUOTE=Leopolds mor;596006]Tak skal du have.
Ja jeg ved godt jeg ikke er her så meget lige for tiden, men jeg døjer ret meget med både min gigt og med psyken i denne tid, så i må bære over med mig.
Knus Elin[/QUOTE]

Det var synd :trøste: Håber, vi kan hjælpe Lilli til at vinde som en lille opmuntring :slight_smile:

[QUOTE=Leopolds mor;596006]Tak skal du have.
Ja jeg ved godt jeg ikke er her så meget lige for tiden, men jeg døjer ret meget med både min gigt og med psyken i denne tid, så i må bære over med mig.
Knus Elin[/QUOTE]

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Så får du lige de bedste ønsker om at du meget-meget snart er bedre…

Så er der stemt på Lilli :ok:

:kram:

så er der selvfølgelig stemt på smukke lilli…

Lilli er altid min månedens kat!

Så har jeg stemt på den smukkeste mis, nemlig Lilli :hjerte:

Så er der her med smidt en stemme afsted! :slight_smile:

Tak allesammen, i er altså bare for søde, så må Lillepigen se om hun kan charme sig til at vinde.
Knus Elin

Så der stemt på smukke Lilli…:):slight_smile:

Der er også stemt på Lilli herfra :slight_smile:

Smukke Lilli fik naturligvis også min stemme. :slight_smile:

Lilli har også fået min stemme :slight_smile:

Der er også sendt en stemme til Lilli fra os. Vi :kryds: fingre og poter herhjemme! Og go’ bedring. :trøste:

Tusind tak allesammen hvor bliver det spændene, selvom det ikke er det pæneste billede af min Lillepige.
Knus Elin