[B]Lillo er en lille tosset mis, der elsker at lege med de mest mærkelige ting:høhø:
[ame]- YouTube
[ame]- YouTube
[/B]
[B]Lillo er en lille tosset mis, der elsker at lege med de mest mærkelige ting:høhø:
[ame]- YouTube
[ame]- YouTube
[/B]
hun er dejlig :iloveyou:
Og sikke hun hygger sig med den vifte, eller hvad den nu hedder.
Først kunne jeg ikke se hvad det var - så tænkte det var nogle sjove grimasser hun lavede at sådan en plastdimmer -LOL
IHHHHHH hvor er hun altså bare skøn!! Men jeg havde heller ikke forventet andet end at hun ville fortsætte sine sjove “spillopper” hos dig… “Katla/Lilo i udbrud…” Hhihihi…
Hun tror bestemt at hun er en stor farlig tiger, og er nu så modig at hun løber efter Wulli Stakkels Wulli, han sys det er så hårdt at få en lille kattekilling.
Hahaha Ja så havde hun da været endnu mere tosset
Hahah…
Teddy kunne også kun følge med de første par dage her, derefter måtte han altså liige lægge sig lidt. Han kunne heller ikke følge med den lille racerbil-killing…
[quote=Barky;428766]Hahah…
Teddy kunne også kun følge med de første par dage her, derefter måtte han altså liige lægge sig lidt. Han kunne heller ikke følge med den lille racerbil-killing… :P[/quote]
Hihi, der er godt gang i de små :høhø:
Hvor er hun sød
Hilsen Lisbeth
Men lige så fræk hun kan være - Lige så dejlig og putted kan hun være
[ame]- YouTube
[ame]- YouTube
Ihj jeg er simpelthen så glad for hende I må undskylde, hvis jeg fylder op med billeder og videoer
Jeg vil bare så gerne dele min glæde med jer
Sikke da et afslappet lille vulkanbarn
Åhhhh hun er da skøn :iloveyou:
Og ingen undskyldninger, spam endelig løs
Jeg forstår godt du er glad for hende og gerne vil dele det med os
hvor er hun da bare dejlig og smuk:hjerte: