Lillo tossemis

[B]Lillo er en lille tosset mis, der elsker at lege med de mest mærkelige ting:høhø::tihi:

[ame]- YouTube

[ame]- YouTube
[/B]

:wehuu: hun er dejlig :iloveyou:
Og sikke hun hygger sig med den vifte, eller hvad den nu hedder.

Først kunne jeg ikke se hvad det var - så tænkte det var nogle sjove grimasser hun lavede at sådan en plastdimmer -LOL

IHHHHHH hvor er hun altså bare skøn!! Men jeg havde heller ikke forventet andet end at hun ville fortsætte sine sjove “spillopper” hos dig… “Katla/Lilo i udbrud…” Hhihihi…

Hun tror bestemt at hun er en stor farlig tiger, og er nu så modig at hun løber efter Wulli :tihi: Stakkels Wulli, han sys det er så hårdt at få en lille kattekilling.

Hahaha :tihi: Ja så havde hun da været endnu mere tosset

Hahah… :smiley:
Teddy kunne også kun følge med de første par dage her, derefter måtte han altså liige lægge sig lidt. Han kunne heller ikke følge med den lille racerbil-killing… :stuck_out_tongue:

[quote=Barky;428766]Hahah… :smiley:
Teddy kunne også kun følge med de første par dage her, derefter måtte han altså liige lægge sig lidt. Han kunne heller ikke følge med den lille racerbil-killing… :P[/quote]
Hihi, der er godt gang i de små :tihi::høhø:

Hvor er hun sød :wehuu:
Hilsen Lisbeth

Men lige så fræk hun kan være - Lige så dejlig og putted kan hun være :wehuu:

[ame]- YouTube

[ame]- YouTube

Ihj jeg er simpelthen så glad for hende :inlove: I må undskylde, hvis jeg fylder op med billeder og videoer :ups:
Jeg vil bare så gerne dele min glæde med jer :smiley:

Sikke da et afslappet lille vulkanbarn :slight_smile:

Åhhhh hun er da skøn :iloveyou:

Og ingen undskyldninger, spam endelig løs :thumbup:
Jeg forstår godt du er glad for hende og gerne vil dele det med os :smiley:

:hjerte: hvor er hun da bare dejlig og smuk:hjerte: