Er ved at gøre rent i den gamle lejlighed, og har fundet noget lim jeg skal have fjernet. Jeg kan huske at en herinde (vistnok Regitze eller Tut) snakkede om et produkt der var helt vildt godt til det
Er der nogen der kan hjælpe med hvad der kan fjerne lim og hvor det kan købes?
kommer meget an på hvad det er for noget lim, rigtig meget lim kan du ret nemt fjerne ved hjælp af din hårtørre, du varmer bare på limen og er du heldig bliver den flydende igen og kan fjernes
uha - jeg købte jo direkte af producenten fordi jeg har firma… men hvor du ellers kan købe det - fisk… men prøv at ringe til unican og hør ad… for de kan sikkert pege dig i rette retning
Luft GODT ud mens du bruger den… den stinker af appelsin… lugten forsvinder igen men den er lidt hård at arbejde i…
og når du bruger den - så spray på i et godt lag… lad sidde i 15 min og så gå tilbage og pil af… lad være med at prøve før - så gør du det bare besværligt for dig selv - lad den virke først
har arbejdet en del med det og der er mega forskel på at være for utålmodig gg
Tvivler desværre på jeg kan nå at bestille det hjem - håbede det var noget jeg lige kunne hente i Føtex eller sådan et sted
Skal være færdig med lejligheden på mandag, så har desværre ikke så meget tid… Jeg fjols har jo glemt ALT om at spørge hver gang jeg har siddet ved computeren
Sprit, acetone, rensebenzin er også gode bud på noget der kan fjerne lim. Alt efter hvor limen sidder så er en skraber til et glaskeramisk komfur også et godt bud og nogle gange kan man være heldig at der kun skal bruges vand til at opløse limen