Links til gode indkøbs sider BARF

Er der nogen der har gode links til og gerne også gode erfaringer med indkøb af rådt kød til katte ? Helst kyllingekød. Det må gerne være i Tyskland hvis de sender foderet til Danmark. Jeg søger også steder at købe Biopropia ( eller hvad det nu hedder - til understøttelse af normal tarmflora) i større portioner og helst som pulver. Jeg betaler lige nu DKK 42 per kg rent kyllingekød - det man kalder “human grade” - hvis jeg kunne få fat i det billigere men af god kvalitet - så er jeg interesseret.

her køber jeg kød i tyskland

• til alt kød i stykker, og vagtler, duer, mus og kyller - deres hakkede duer ikke her
  • dog køber jeg kun når temp er under 15 - det tager to dage fra tyskland, så er det varmere syntes jeg det tør for meget

deres udvalg skifter - så man skal løbende holde øje.

denne facebook gruppe er god og her er diskussion/erfaringer med forhandlere - ligeledes info om bestilling etc fra das tierhotel

Jeg bruger også das Tier-Hotel. Kødet er superfint og friskt. Jeg køber stykker af kalkun, kylling og kanin. Kyllingen er med ben. Jeg bruger normalt ikke hakket, men deres and er et stort hit her. Har også bestilt kamel her fornylig, så det bliver lidt sjovt at prøve. De har økohøns til omkring 27kr, og ja hele vagtler og små duer.
Man skal huske at bestille mandag og tirsdag når det er til DK.

Marina

Tak for gode råd. Jeg har nu været inde og tjekke siden - og synes nok ikke det er SÅ billigt. Kyllinge kød - bryst kød - koster ca. 38. kr for et kg - og det er uden levering. og jeg kan købe det samme her i Netto til 42 kr - og selv hente det…Nå - jeg leder videre :))