Linselusen Ib

Det er jo det det er. Vi må lige finde en dag lige om lidt :smiley:
Og forresten er det maaaange år siden jeg havde rengøringsvanvid, så jeg lader bare kost og spand blive hjemme :tihi:

Man kan da ikke stå for sådan en lille charmetrold! :wehuu:

[QUOTE=solveig;879288]Det er jo det det er. Vi må lige finde en dag lige om lidt :smiley:
Og forresten er det maaaange år siden jeg havde rengøringsvanvid, så jeg lader bare kost og spand blive hjemme :tihi:[/QUOTE]

Altså du må da ellers gerne ta’ kost og spand med. Bare du selv bruger dem :klapper:
Nej spøg til side… Du er selvfølgelig velkommen. Jeg arbejder jo på underlige tider, men det betyder osse at jeg har fri på underlige tider ( = hverdage) så det skulle vel kunne lade sig gøre :slight_smile:

Og så har jeg ferie om ikke så længe… og vi har ikke sådan nogle cementstøbte planer for ferien, så…

Måske jeg sku’ holde et officielt Ib-med-mere-nus her til sommer? Uanset så er du inviteret!

[QUOTE=TrekkieGrrrl;879294]Altså du må da ellers gerne ta’ kost og spand med. Bare du selv bruger dem :klapper:
Nej spøg til side… Du er selvfølgelig velkommen. Jeg arbejder jo på underlige tider, men det betyder osse at jeg har fri på underlige tider ( = hverdage) så det skulle vel kunne lade sig gøre :slight_smile:

Og så har jeg ferie om ikke så længe… og vi har ikke sådan nogle cementstøbte planer for ferien, så…

Måske jeg sku’ holde et officielt Ib-med-mere-nus her til sommer? Uanset så er du inviteret![/QUOTE]

Det lyder som en rigtig god idé :lys-ide:
Tak for invitationen :heya:

& der blev jeg misundelig, for jeg har ganske enkel ikke overskud til at tage så langt for at hilsen på dine katte, men jeg ville rigtig gerne. Du eller rettere dem selv, sælger sig så godt :smiley:

Råd eller overskud? Hvor i Nordsjælland bor du? Jeg ved godt det ikke er lige om hjørnet, men …

Og det er HELT legalt hverken at ha’ råd ELLER overskud til at fare til århus, men hvis det nu kun var den ene af de to, så kunne det jo være der ku’ findes en løsning :slight_smile:

Hmm nu er jeg jo NØDT til at hollde Ib-med-mere-nusning her til sommer… L

ej billede nr 2 skulle da have været sendt ind til månedens kat :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;879338]Råd eller overskud? Hvor i Nordsjælland bor du? Jeg ved godt det ikke er lige om hjørnet, men …

Og det er HELT legalt hverken at ha’ råd ELLER overskud til at fare til århus, men hvis det nu kun var den ene af de to, så kunne det jo være der ku’ findes en løsning :slight_smile:

Hmm nu er jeg jo NØDT til at hollde Ib-med-mere-nusning her til sommer… L[/QUOTE]

Pengene kunne jeg måske godt finde, hvis jeg virkelig forsøgte. Men nej det er desværre helbred-overskudet jeg mangler, killinge/kattenus hos MZJ bliver første gang jeg overhovedet forsøger at komme afsted til noget i den stil :slight_smile: Kommer du & katte til udstillingen i Plantorama i Hillerød, søndag d. 19 August?

Så enig :ok:

[QUOTE=Enki;879343Kommer du & katte til udstillingen i Plantorama i Hillerød, søndag d. 19 August?[/QUOTE]

Det er en arbejdsweekend, desværre. Og HVIS jeg kan få fri en af dagene skal jeg til Flensborg med Ozzy og Adelie så de (forhåbentligt) kan få deres udlands-certifikat. Så nej :frowning:

Og helbred er man jo ikke selv herre over. Men skulle du en dag magte en dag til Hovedlandet, så sig til :slight_smile: Du er altid velkommen!

Og øv jeg HAR sendt et billede ind til månedens Kat… For ellers har du da ret :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;879345]Det er en arbejdsweekend, desværre. Og HVIS jeg kan få fri en af dagene skal jeg til Flensborg med Ozzy og Adelie så de (forhåbentligt) kan få deres udlands-certifikat. Så nej :frowning:

Og helbred er man jo ikke selv herre over. Men skulle du en dag magte en dag til Hovedlandet, så sig til :slight_smile: Du er altid velkommen![/QUOTE]

Takker, det vil jeg huske på :slight_smile:

Men han er altid underholdende. Skægge billeder af fjollehovedet. :smiley:

kat som ejer :smiley:

Når man har så sexy ben,så er det klart man skal vise dem frem!! :smiley:

Den lille kanel-klovn slår til igen… :høhø: - hvor er han dejlig! :slight_smile:

Det er min Ibbermand i en nøddeskal, kommer jeg til kattenus, så har der boet en Ib :lol: