Linselusen Ib

Jeg sad og kiggede på de få billeder jeg havde taget i Vrå. Jeg havde ellers kamera med og alting, men jeg fik bare ikke rigtigt taget nogle billeder af betydning :frowning:

Men der var da et jeg havde taget af buret om lørdagen, da Ozzy havde vundet sit BOX… Og så var det jeg pludselig fik øje på Ib… som ser aldeles fjollet ud… det er bare ben og ikke meget andet…

Ja altså lige til jeg så så det efterfølgende billede… “nogen” havde vist hørt et kamera?


“I’m ready for my closeup, Mr DeMille…”

Meget kan man sige om Ib… men … han er ikke altid lige elegant :lol:

Han er SÅ sødde en missedreng og har potefødder så man skulle tro han havde klovnestøvler på…men han minder vel dybest set også om en klovn

Jaeh… med en rød klovnenæse på, så er der ingen der kan se forskel :klapper:

:lol: :lol: :lol: Den kære lille IB :smiley: Han er simpelthen one of a kind (næsten) :wink:

Ærger mig stadig over jeg ikke have kamera, da han stod på hylden :lol:

Han er jo bare helt vildt skøn! :tihi:

HAHAHA…!

:lol: :lol: :lol:

Din Ib er altså virkelig fantastisk!!!

årh søde dejlige Ibbermand :hjerte:

Ham er jeg godt nok skudt i :wehuu:

Hvor er han altså kær :tihi:
Det er altså nogle sjove billeder man får taget engang imellem!

:lol::lol::lol::lol::lol:

Man kan næsten høre ham sige: Osse mig - Osse mig.
Kæft han er skøøøøøøøn :hjerte:

[QUOTE=DK Sugieh;879156]:lol: :lol: :lol: Den kære lille IB :smiley: Han er simpelthen one of a kind (næsten) :wink:

Ærger mig stadig over jeg ikke have kamera, da han stod på hylden :lol:[/QUOTE]

JA! Jeg ærger mig bare over at jeg ikke så det selv. Men jeg kan altså se det for mig alligevel!

(til de der undrer sig over “hvad for en hylde” så rev Ib - muligvis assisteret af Adelie… en hylde ned hjemme hos Sugieh da vi overnattede der. Han sad stadig på hylden der hældede i … hvad? 45 grader? da vi skulle se hvad braget skyldtes :lol:)

:lol: Helt sikkert med assistance, for han er jo ikke så stor :slight_smile: og ja 45 grader er vist ret rammende :slight_smile:
Men I guder han så HELT forkert ud i hovedet :lol: sådan lidt… Holy crap… det her går virkelig ikke… men hvordan kommer jeg hurtigst ned :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: med alle 4 ben i virkelig hver deres retning :lol:

Han er altså bare sjov…:smiley:

han er bare så dejlig! :smiley:

[QUOTE=DK Sugieh;879218]
Men I guder han så HELT forkert ud i hovedet :lol: sådan lidt… Holy crap… det her går virkelig ikke… men hvordan kommer jeg hurtigst ned[/QUOTE]

GARANTERET blandet med et “Det var ikke MIG”-udtryk osse :klapper:

Og tak for alle de pæne ord om Ib. Han er altså bare så sjov. Aldrig har jeg haft en kat med SÅ meget personlighed!

Hahaha - jeg ELSKER bare det skøre kræ!! :slight_smile:

Det er bare underholdning i høj stil!!! :slight_smile:

Har du fået billederne fra Felicious??

Jeg SKAL ha din kode og se ALLE billeder der er taget af ham!!
Jeg siger bare - dét var god underholdning, jeg har aldrig set Susanne Hvenegaard grine så meget!! :klap:

  • Da IB hang der i forbenene og ikke kunne få popoen med op på podiet - det var simpelthen ubetaleligt!! :klapper::klapper::klapper:

/Mette

Jeg MÅ møde Ib en dag! :klapper:

Kæft en åndsvag og sjov og total chamerende kat…:rock:

Han er dejlig :smiley:

[QUOTE=Mette Mejdahl;879245]Hahaha - jeg ELSKER bare det skøre kræ!! :slight_smile:

Det er bare underholdning i høj stil!!! :slight_smile:

Har du fået billederne fra Felicious??

Jeg SKAL ha din kode og se ALLE billeder der er taget af ham!!
Jeg siger bare - dét var god underholdning, jeg har aldrig set Susanne Hvenegaard grine så meget!! :klap:

  • Da IB hang der i forbenene og ikke kunne få popoen med op på podiet - det var simpelthen ubetaleligt!! :klapper::klapper::klapper:

/Mette[/QUOTE]

PB på vej! Og ja, de er fantastiske! Det er nu ikke lige de billeder jeg har bestilt, men jeg HAR bestilt to af ham (og et af Ozzy… som desværre mest ser ud som om han helst ville være alle mulige andre steder end lige på det podie… :frowning: )

Jamenaltså… Horsens er jo lige om hjørnet… Du siger bare til! Hvis ikke du er rengøringsfanatiker så er du velkommen :tihi:

Hahaha de tre ord er vældig dækkende for netop Ib! :smiley: