Liv i soveværelset

Ja, det må man sige at der er kommet her.
3 kasser med dejlige babyer.

De første to billeder er Jelly’s babyer fra i går, hun har fire selv, Chelonia har adopteret to af hende.

De næste to billeder er Chelonia med sine to adoptivbørn og sin egen baby som er fire dage, det er Chelonia’s den med meget hvidt.

De sidste tre billeder er Flashy med sine tre som er 16 dage og ligner nogle kæmper ved siden af de to nye kuld.

Tro mig, det er bare sååå hyggeligt at komme i seng, jeg behøver ingen bøger at læse i.:wehuu:
Hilsen Lisbeth

Hvor ser det bare hyggeligt ud. Sikke en masse små mislinger :wehuu:

Skønne skønne billeder af skønne skønne misser. Kan godt forstå du ikke behøver god nat læsning.

Men hold da op hvor bliver der fest og glade dage hjemme hos jer om nogle uger - det bliver jeres helt egene Bonbon-land.

[quote=Troldegaarden;266698]Skønne skønne billeder af skønne skønne misser. Kan godt forstå du ikke behøver god nat læsning.

Men hold da op hvor bliver der fest og glade dage hjemme hos jer om nogle uger - det bliver jeres helt egene Bonbon-land.[/quote]

Ja mon ikke, så er det ikke sikkert at der er så sjovt i soveværelset:tihi:

Det er da ren idyl :wehuu::wehuu:

Sikken skøn farvelade :wehuu:

:wehuu::wehuu::wehuu:

SÅ mange små missebebser :wehuu:

Og om nogen få uger…så er de en flok terrorister :muhaha::muhaha::muhaha:

:wehuu: Nåååååhh Sikke et killingemylder!!! Bliver helt misundelig,- jeg ville sidde hele dagen, og kigge i fødekasserne :slight_smile: Dejlige, dejlige er de

Knus fra Cats og Conni

:besvimer::besvimer::besvimer:

Kunne du ikke bruge en ung pige i huset, hva’ ???

Jeg vil ganske gratis vaske tøj, købe ind, støvsuge + alt det løse - hvis blot jeg må nusse alt det jeg kan nå med killingerne og deres mødre ???

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

De er godt nok søde og sikke kønne farver de har alle sammen … Der bliver noget liv i huset , når de bliver større …
Atter stort tillykke med den store flok

Hvor er de dog dejlige allesammen .- glæder mig til at følge dem, når de vokser til og bliver endnu dejligere.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Hvilken idyl :wehuu:
Du må have verdens dejligste soveværelse :rock:

Kunne du ikke bruge en ung pige i huset, hva’ ???

Jeg vil ganske gratis vaske tøj, købe ind, støvsuge + alt det løse - hvis blot jeg må nusse alt det jeg kan nå med killingerne og deres mødre ???

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:[/quote]

Du er hermed ansat, det er jo lige sådan en som dig jeg har brug for. :tihi:

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:

JU-BIIIIIIII !!!

Hvor ser det alså hyggeligt ud men vent bare om et par uger så er der gang i hele huset, så bliver der rigtig noget at se til :slight_smile:

Tillykke med den allesammen.

[quote=Ulla;266920]Hvor ser det alså hyggeligt ud men vent bare om et par uger så er der gang i hele huset, så bliver der rigtig noget at se til :slight_smile:

Tillykke med den allesammen.[/quote]

Ja så kan det godt være at de flytter ud af soveværelset så vi kan få vores nattesøvn.

ej hvor er de smukke… Kan godt mærke at de burde være hjemme hos mig…

Gang i huset!! YEEEHAAA, det er bare så hyggeligt med misser-bebser

Ja det er skønt, men øv, jeg fik ikke så mange ko-katte som dig. :tihi:

Sikke nogle dejlige mor-børn-billeder :wehuu: :wehuu: