Liva er gået i fødsel

Skønne små vamsede basser :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

De blev 4 uger i går, så forsøgte mig med lidt billeder af dem

Fællesbilleder er altså nemmest, når de er trætte

14 Synes om

Fik taget billeder af killingerne i går, her er fællesbillederne

Uploading: IMG_6842.JPG… Uploading: IMG_6841.JPG… Uploading: IMG_6840.JPG… Uploading: IMG_6839.JPG… Uploading: IMG_6838.JPG…

12 Synes om

Mit fotobaggrund er for smalt, jeg kunne ikke få dem til at sidde tæt

!

Det var nemmere med de første fire

IMG_6841|690x459

16 Synes om

Killingerne nyder vi er hjemme igen

17 Synes om

De er nu 12 uger
Tyttebær-Maja

Alma

Alfred

Emil

Fru Petrell eller Oda som vi kalder hende

9 Synes om

De er skønne alle som en :heart_eyes:

1 Synes om

Jeg ved nærmest intet om bobberne - hvilke i kuldet er mest racetypiske? :slight_smile:

1 Synes om

Jeg glæder mig til at møde Alfred, når han kommer på de her kanter :relaxed:

8 Synes om

Tusind tak :heart:

De er ret pæne alle sammen og kunne fint begå sig på show, dog ikke Tyttebær-Maja pga halen, men på billederne her er det klart Oda og Alfred der bedst typet og har looket
Emil er også ret flot, men ikke lige på dette billede, kan lige vise en anden, når jeg har en computer igen

Han er også skøn og med en stor personlighed :heart:

1 Synes om

Og jeg glæder mig til han flytter ind :heart:
I går var jeg på besøg hos naboens nye killing, så nu har jeg endnu mere akut behov for at få min egen :grin:

6 Synes om

Du kan komme og hente Bambina … hun er ca. 12 uger i aften :rolleyes2: :venter:

3 Synes om

Det her kuld har godt nok haft ild i rumpen, enten har det gået med 120 i timen eller også sover de.:rundtosset:
At være i arm, når de er vågne, absolut nej, så der har vi måtte tage dem når de sov

Men nu hvor de skal til at flytte, ja så har de opdaget at det faktisk er ret fedt at hænge i arm og blive nusset bag ørene. det er vist meget godt vi stadig har 2 af dem hjemme. ellers bliver der alt for stille. ( Emil er dog stadig til salg)

6 Synes om

Sidst i eftermiddag flyttede Tyttebær-Maja ind hos hendes nye familie og må da sige det er gået godt, det er kommet både billeder og video med begge børn på 2 og 4 og må sige hun er flyttet ind uden problemer
IMG_0659

Glemte lige at I morgen flytter Alma og Alfred ud i nye hjem :hjerte::hjerte:

14 Synes om

Og Alfred (der kommer til at hedde Igor) skal nok få sin egen indflytningstråd herinde :heart_eyes:

9 Synes om

Jeg er glad for at jeg nåede at nusse ham før han flyttede…

Jeg ved ikke hvor mange gange jeg fik sagt at han var gude smuk, mine unger på 4,6 og 9 beskriver ham også som yderst børnevenlig… (men hende på 4 tog nu også en lille lur med Finn, eller også tog han en lur med hende)

Alfred er altså virkelig nuttet, og hans bløde maveskind er da for lækker

5 Synes om

Så fik vi afleveret Alma i hendes nye hjem og den blev indtaget med høj haleføring, huset anden kat på 9 mdr. Knurre drog hvæste, men Alma var total cool og gik rundt og undersøgte alt :heart:
Alfred blev overleveret på en rasteplads :slem:
Begge ønskes held og lykke i det nye hjem :heart:
Inden turen gik hjem over, tog vi en morfar med Emil og Oda

10 Synes om

Skummelt foretagende … :sherlock:

6 Synes om

Jeps og vi havde valgt en lidt afsidesliggende p-plads til formålet :sherlock: da vi havde lidt andet der også skulle overleveres til nye ejer :bangbang: :bangbang:

2 Synes om

Igor/Alfred er i færd med at udforske sit nye hjem. Lige nu sidder han ved siden af mit tastatur :grinning:
Han har spist en del vådmad, men tørfoder er åbenbart ikke interessant lige nu.
Øyvind og Håkon mener vist han er ok, men lidt farlig. Kolbjørn og især Gisle mener han er superfarlig og holder sig derfor ude i haven :roll_eyes: Forhåbentlig bliver det hurtigt bedre, men jeg er spændt på hvordan natten forløber.

Fortsættelse følger i morgen …

11 Synes om