Liva er gået i fødsel

Det var ikke lige planen at denne kuld skulle være med Liva, men hun har bøvlet med en slem livmoder betændelsen i over en måned. Så det var enten kuld eller sterilisering, og da hun er en ny pige fra Sverige, ja så valgte vi kuld.

Hun har været meget atypisk i forhold til hvad vi plejer at opleve, maven faldt ned for 14 dage siden og hun har ikke vist interesse for at finde et fødested, og hun havde ingen interesse i at være i soveværelset før søndag på dag 61.
I går aftes gik slim proppen.

Kl 6:03 kom den første, en blå van pige, som hun pænt har gjort rent. For 25 min siden nulrede jeg navle strengen over. Moderkagen er endnu ikke helt ude, men Liva virker afslappet.

14 Synes om

Hvor spændende! Er der noget nyt? :smiley:

1 Synes om

Nej desværre ikke. Men vi har dyrlægen med ind over.
Pt ligger hun og stor spinder med den ene, men vi kan se der er flere der møfler rundt

7 Synes om

Hvordan går det

1 Synes om

Hun ligger og storspinder og passer den ene der er kommet, der har ikke været veer siden den blev født.

Håber dens søskende snart dukker op - hvor mange tror du der er ?

:cat::cat::cat::cat::cat: ??

1 Synes om

Jeg ved ikke hvor mange der er, hun har taget ca 1kg på og er på dag 64

1 Synes om

Der er kommet en killing mere i nat,
Vi er hos dyrlægen nu, hun har fået noget til at stimulere veerne og killing nr 4 er på vej

8 Synes om

Vi har lige overstået kejsersnit, der er 5 fine killinger, mormis bliver snippet i samme omgang.

14 Synes om

så hun fødte 3 selv og 2 ved kejsersnit?

1 Synes om

Tillykke med dem men øv sikke en omgang. Håber i alle er ok :heart:

1 Synes om

Pyha, trist at det var nødvendigt med kejsersnit - og sterilisation - men dejligt med fem raske killinger. Håber mormis tager sig godt af dem når hun vågner op, og glæder mig til at høre mere om de små :heart:

1 Synes om

Tillykke med dem :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

Tillykke :flag: med kuldet. :thumbup:

1 Synes om

Kæmpe tillykke med kuldet! :flag:

Jeg håber, at alle mislinger har det godt. :slight_smile:

1 Synes om

Mange tak alle sammen

Ja de to er født hjemme med Ca 1 døgns mellem den 3 hos dyrlægen, med lidt hjælp og de sidst 2 med kejsersnit, Ca 2 timer efter nr 3. de sad helt oppe

Vi er desværre på vej til dyrlægen igen da missemor har bidt maven op

1 Synes om

Øv for et forløb Jeannette. Tillykke med killingerne også håber jeg at I får styr på mormis og hendes mave så der ikke ryger komplikationer til iform af betændelse :kryds:

1 Synes om

Takker vi er på vej hjem igen, hun havde bidt op helt ind. Heldigvis opdagede jeg det så tidligt og fik givet hende Body på så det ikke faldt ud.

Mormis er bedøvet så nu får killingerne ro til at knappe på, og det er pt lykkedes 3

6 Synes om

10 Synes om

Nu er vi hjemme igen Liva er endnu ikke helt vågnet, killingerne var sultne, så de har fået flaske, KMR som er fortyndet, de drak 30ml

  1. killing pige på 87g. KBL a 01 21 62
  2. killing dreng på 86g. KBL a 01 21 62
  3. killing dreng på 102g. KBL a 09 24
  4. killing pige på 87g. KBL g 01 21 62, hun har den længste hale jeg nogensiden har set, det er vild underligt
  5. killing pige på 94g. KBL a 09 (22) håber den er nonaguti, da begge forældre er bære.

hvad dag skal kuldet have fødselsdato, mener bestem at have læst der er regler for det, men kan ikke lige huske hvor. indrømmer jeg ville vælge i dag d. 25 juni da de sidste 4 er født i dag.

De 3 der er van skal vel have 21 med i ems koden selv om de kunne være solid ??

4 Synes om