Live streaming fra WS 2012

Skulle gerne komme på dette link: http://streaming.hr/WCS/wcs.asp :slight_smile:

Uh, det vil jeg glæde mig til at følge :slight_smile: Håber det virker…

Vær opmærksom på at der opkræves betaling iflg. siden for at kunne få lov at bruge live stream derfra .

4,99 Euro = 37, 22 danske kroner koster det :slight_smile:

Jeg har betalt og fået password, så nu er det bare at vente! :slight_smile:

Det lyder vældig interessant. Hvornår løber det af stablen… ? … og “.hr” er det Ungarn?

Det er næste weekend (den vi kommer til lige om et par dage). Det er i Kroatien :slight_smile:

Hvad tid starter det, og hvad viser de så? Er der kommentatorer på? :tihi: Ja dumme spg måske, men jeg er kun vant til at se Live streaming af Gaming konkurrencer, så kan ikke forestille mig hvordan det foregår her med alle de katte og dommere og bedømmelse.

Det er et rigtigt godt spørgsmål :slight_smile: Det er op til hvert land, hvordan de vil arrangere det fra år til år.

Er det noget der er gjort før… ? Livestreaming? Ved I hvad der fokuseres på?

Jamen ja :stuck_out_tongue: Kunne da være spændende at se, siden jeg har en weekend, der bare skal nydes på sofaen :tihi:

Fedt :slight_smile: Og hvis i keder jer er der også noget live streaming her http://www.mycampage.com/tamus
muha ved ikke hvad der sker med alle de kameraer :slight_smile:

Det er så ikke live streaming fra udstilling i kroatien, det er live fra en fødekasse med bimse babyer :smiley:

Ja det må man godt sige! Se det er fornuftigt! :love2::love2::love2::love2::love2::love2::inlove:

Ja og det er enda gratis :slight_smile:

Jeg købte den også, men jeg fik ikke noget password - føler mig lidt ømmh tja… :ups: lige nu.

Fungerer jeres stream godt nok?

Jeg har ikke købt billet til live streaming. Mon kataloget også er på live streaming:? Det skulle være offentliggjort kl.9:venter:

Ja, jeg sidder også og venter…

Jeg skal til fødselsdag hele dagen, så Jane du må holde en opdatering med danskerne :slight_smile: