Livet som teenager

Det kan godt være lidt forvirrende at være teenager - også når man er kat :slight_smile:

Det ene øjeblik går Ana og kalder på drenge og forsøger at forføre onkel Sander (han må udsende nogle hankattesignaler, for Galliano er uinteressant til det brug) og det næste øjeblik opdager hun, at mooooaaar ligger og hviler - og så skal vi da lige have en lille tår pat :hjerte::hjerte::hjerte:

//youtu.be/O-EJ_2TIVsY

Ja, det er en vanskelig alder - for mennesker som for dyr. Men sødt er det ligegodt at se. :slight_smile:

Det får mig sådan til at tænke på en bestemt Bølle-Bob sang:

Vi er ikke rigtig katte (voksne)
vi er ikke rigtig killinger (børn)
vi er både-og, og hverken enten-eller.
Vi’ for unge til at elske
og for gamle til at slås
der er ingen der har rigtig brug for os.
Det er altså også vaskeligt at være teenager - fertil som kastrat - skulle jeg hilse og sige fra Skaldepanden, der rigtig er i lømmelperioden lige, og dagligt forsøger på at bide poten af Nimbus. :cool2:

:lol: Ja, den sang passer meget fint på den periode :slight_smile:

Hvor er de søde :hjerte::hjerte:
Hvor gammel er det nu hun er?
Pepita havde alllldrig gået med til det…de får et par på kassen hvis de kommer for tæt på hende nu :tihi:

[QUOTE=Coon Danica;777371]Hvor er de søde :hjerte::hjerte:
Hvor gammel er det nu hun er?
Pepita havde alllldrig gået med til det…de får et par på kassen hvis de kommer for tæt på hende nu :tihi:[/QUOTE]

Ana er fra december 2010, så hun er 13½ måned nu - en meget stor baby :wink:

Der var en kort periode i eftersommeren og først på efteråret, hvor Ana bestemt ikke skulle komme for tæt på, bortset fra når Fanny var på vej i løb og skulle have en killing at “føde” og så pludselig var de blevet slyngveninder. Hver eneste aften, når vi er gået i seng (alle fire lægger sig til rette mellem mine ben) kan jeg høre smaskelyde, for så skal baby have sin godnattår og hvis Sander kommer til, efter de er gået igang, går han hvileløst rundt, til de er færdige, for den lyd er han ikke helt tryg ved :tihi::tihi::tihi:

Ja, det er en svær tid, - - men rørende, at se Fanny nusse sin store pige:hjerte:

Cats og Conni

Hihi det er altså nuttet, og det er jo lige som jeg har forklaret mine unger, selvom de bliver 50 år, så er de stadig mine små børn. :høhø:

[QUOTE=Temple Bar;777386]Ana er fra december 2010, så hun er 13½ måned nu - en meget stor baby :wink:

Der var en kort periode i eftersommeren og først på efteråret, hvor Ana bestemt ikke skulle komme for tæt på, bortset fra når Fanny var på vej i løb og skulle have en killing at “føde” og så pludselig var de blevet slyngveninder. Hver eneste aften, når vi er gået i seng (alle fire lægger sig til rette mellem mine ben) kan jeg høre smaskelyde, for så skal baby have sin godnattår og hvis Sander kommer til, efter de er gået igang, går han hvileløst rundt, til de er færdige, for den lyd er han ikke helt tryg ved :tihi::tihi::tihi:[/QUOTE]

Ja, så er hun en stor baby :tihi:
Åh…det lyder hyggeligt med de smaskelyde i sengen…altså hvis man ikke er Sander :smiley: