Livets gang i Ghettoen

Ak ja - dagene går her i ghettoen - og vi bliver alle sammen både ældre, større og mere og mere forkælede.

Men vi synes da lige I skal have lidt billeder af nogle af os igen:

Her det mig Missi(ppi) Joycee - jeg holder vagt over min madmor… Så ingen kommer og tager hende…:mad:

Det er til tider hårdt at holde øje med hende hele tiden…

Og så må man ned og sove på madmors dyne, men den skal først ligges til rette…:zzz:

Ind i mellem kommer en af mine kammeratter forbi - og så sover vi sammen. Vi kommer fint ud af det med hinanden trods vores forskelligeheder. Det er jo en fladsnude

Som i øvrigt er vores helt egen tv-star…:wehu:

Indimellem kommer min helt egen bamse også forbi og sover sammen med mig…


Jeg har også min helt egen legekammerat - hun Elma - og madmor siger hun er en kanin, men jeg ved hun ikke har ret - for jeg ved nemlig at Elma er en kat - der er underlig og ikke helt ved hvordan en kat opfører sig… Jeg vil lære hende at jagte mus en dag…:muhaha:

Selv Alvidia har fået sin egen kat - der er underlig. Mon den også vil lære at fange mus???:?

Ja så er det vidst min tur - Jeg er Bumle Rumle Berry og jeg er en stjerne… Det kan man godt se ikke…

Og en af mine største svagheder efter mad og søvn…

Det er at blive nusset af MIN madmor… Hende er der ingen der må få lov til eje ud over mig… Ikke engang madfar - selvom han siger han er gift med hende - og det er jeg ikke. Men jeg har ejerforholdet over hende i orden… Nå…

I dag har vi fået en ny katterat - den hedder Chilla og madmødrene siger det en chincilla - vi synes godt nok mere det ligner en stor langhårs mus…

Og vi kan også bruge buret til at ligge og skue ud over jagtmarkerne

Skøn serie af de forkælede ghettokatte. Det må være dejligt, med al den underholdning de har af diverse pelsdyr… :smiley:

dejlige billeder :stuck_out_tongue:

Tak for en herlig præsentation af pelsdyrene - Lige til at blive i godt humør af :slight_smile:

Det tror jeg også at de synes det er - men vi lukker altså ikke Chilla ud af buret - selvom jeg er sikker på at de ville synes det var sjovt…

Tak for jeres søde ord. Det betyder meget for os herhjemme.

:smiley: Sikke en masse dejlige billeder af misserne og deres hang-arounds :slight_smile:

:smiley: Jeg kan simpelthen ikke lade være med at sidde og smile, når jeg ser de billeder :smiley:
Det er den mest “brogede” flok jeg har set, tror jeg :smiley: Hyggen lyser ud af skærmen :slight_smile:

Skøne billeder - ser ud til at være en velfungerende flok og selvom den er “broget” :slight_smile:

Smukke misser :iloveyou:

Hihi, det er som altid herligt at få et indblik i the Ghettokatz hverdag :hjerte: Skønne billeder og sikke de ser trivelige og afslappede ud alle sammen :slight_smile: