Løbegård

Så fik vi endelig bygget en løbegård til kattene, og det må vist være noget af det bedste vi har gjort for dem -høhø

Det er helt vild, så glade de allerede er for den, de har kun haft adgang dertil siden i søndags.

Vi har lavet den så der er fri adgang fra huset og ud i den, og allerede nu sidder de klar om morgenen og venter på at vinduet bliver åbnet.

Her er lige et par billeder fra den første dag derude.

Vi mangler nu at få den indrettet, så der er nogle aktiviteter for dem.
Og så vil vi have nogle planter der ud.

Hvor lækkert. Jeg håber også, at vi inden for nærmeste fremtid kan få bygget en løbegård…

Uh de ser ud til at hygge sig… -love

Kan vi ikke få et billede af selve løbegården…

De ser virkelig ud til at nyde det - og det er jeg også helt sikker på at de gør.

Åhhh hvor dejligt… det er helt tydeligt at det bare er sagen… Stort tillykke med successen :slight_smile:

Tillykke til misserne, med deres nye løbegård.

Tillykke med den flotte løbegård…

Dine katte kommer til at EEEEEEEEEEEELSKE den -bananer

hvor er den fin - det er et kæmpe arbejde at få lavet sådan en…

tillykke med den -hop

Knus og -pote dask

Uha jeg kan se Maistro og queen nyder det, det varmer om hjertet [bighappy] Men hvor er Inuus har du bare lukket ham inde -what han må aldrig noget den lille stakkel -jailjail

det ser bare rigtig rigtig flot ud.
ville osse allerhelst bygge en rigtig lækker løbegård til kattene her, men det må vi ikke, så vi nøjes med indhegnet have

Ja de nyder det helt vildt. -høhø

Ja Inuus er bare lukket af vejen…Eller også var han bare ikke lige der ude da jeg havde kameraet med -sorry

Skal nok lige se om ikke du også kan få nogle billeder af ham.

Ihhhhhhhhh er det dig der har Inuus nu… Sukker misundeligt -lovelove [oregonian_bear9.gif] -love

Yep ham har jeg gående nu [oregonian_bear9.gif]

Og jeg kan fortælle, at han er noget af det mest kærlige jeg har oplevet.
Et stort snakkehoved [bigloony]

Åhhhh hvor skønt…
Ham har jeg godt nok send mange længselsfulde blikke… han er bare SKØN!!!

Og hvor glæder det mig at høre at temepramentet også er perfekt…

Skøn dreng!!

De ser da rigtig godt tilfredse ud med jeres projekt Majbritt [bigloony]
Det er da skønt