Løbetid - lugtfjerner fundet

Holly var som før fortalt ikke helt ovre sin løbetid, da Buster ankom.
Han snusede hende ivrigt bagi og prøvede på at komme til at parre hende, hvilket han heldigvis ikke fik lov til, men stressende for begge parter var det.

Anti Attract var løsningen.
Det er et middel, som skal sprayes på hunhundens rumpeparti (i 10 cm. afstand).

Og det virker :wehu: - hvilket jeg ellers ikke havde forventet, kun håbet på.
Buster har kun snuset hende bagi to gange og hver gang fået næsen væk igen og nu leger de kun.

Midlet anbefales også på træningspladser og udstillinger på løbske hunhunde.

Jeg fandt det hos www.anthons.dk 119,- kr. for 200 ml.

PS: Buster er forresten helt renlig nu både med stort og småt - Han jumper heller ikke :slight_smile:

Det var nyt for mig det middel - tak for fif - det må jeg undersøge mere om . Dejligt det virker:-)

Hvor er det bare sååå skønt at det går godt med Buster :smiley: :smiley:

pssstttt. er der snart nogle billeder af ham :smiley:

Tak for tippet!!
Med 2 tæver og 1 hanhund kan jeg sagtens bruge det til noget…

[QUOTE=Sannela;811760]Tak for tippet!!
Med 2 tæver og 1 hanhund kan jeg sagtens bruge det til noget…[/QUOTE]
Vær bare obs på, at hunhundene skal sprayes med det jævnligt i løbet af et døgn.

Har brugt lignende produter gennem mange år til vores tæver. De er yderst effektive.

Dog skal man ikke lade sig narre. Hvis en erfaren avlshan er i nærheden, så snyder duften ikke ham.

De er gode når man går tur, er på udstilling, til træning eller blot hvis man har både hanner og tæver gående sammen i hjemmet. De dæmper helt fantastisk, og kan afstresse hannerne i høj grad.

Skal som det er nævnt, anvendes nogle gange om dagen, men hvis det er langhårede hunde så holder virkningen længere.

I Megas tilfælde hvor begge hunde skal “ordnes”, så vil det jo fremadrettet ikke være aktuelt, at have i huset :slight_smile: Iøvrigt en skøn afslutning på en trist historie, med din lille “nye” mand i huset. Han er heldig du er til, og så den modbydelige annonce.

Selvom afstanden det sprøjtes fra er 10 - 15 cm, synes jeg det er en god ide lige, at skærme for ske…, når man sprøjter, for hundens skyld. Uagtet midlerne er ufarlige at anvende, så er det ikke noget der hører til indeni hundens nedre dele, og slet ikke når den er højløbsk, hvor livmoderen er ekstra modtagelig for udefrakommende ting og sager.

Ved langhårede hunde kan man faktisk bare nøjes, at sprøjte pelsen i “bukserne”, og så lige børste et par gange, virkningen er lige fin af den grund.

Mvh
Yvonne

Tak for info Yvonne :slight_smile:

Mega,jeg kan ikke finde produktet på hjemmesiden ??
Har set under hunde i løbetid,men der er det ikke ?

http://www.anthons.dk/shop/search-1.html?keyword=Anti+Attract

Her: Anthons dyrehandel online → Foder og legetøj til dine kæledyr

(Står under Hunde og igen under Loppemidler)