Løbetid

Ved at det er forskeligt fra hunkat til hunkat - men vores lille pige på snart 8 mdr. Hun har været i små løb 2 gange, men det er kun til lidt lyde som en due og ekstra kælen :slight_smile:

Er der fordi hun endnu ikke er voksen? Eller er hun bare en stille en - det håber jeg! Glemmer aldrig vores Dee burmeser, 6 døgn i træk med høje lide og det hele :uha:

Det kan også være, hun bare øver sig :stuck_out_tongue:

Åhhh, det håber jeg ikke :open_mouth:

Burmesere kender jeg ikke så meget til, men jeg vil tro det bare er forskellen fra kat til kat, der gør sig gældende.

Min Sugieh løb første gang da hun var 4½ månede og der var fuld volumen på fra start :smiley:

[QUOTE=DK Sugieh;871937]Burmesere kender jeg ikke så meget til, men jeg vil tro det bare er forskellen fra kat til kat, der gør sig gældende.

Min Sugieh løb første gang da hun var 4½ månede og der var fuld volumen på fra start :D[/QUOTE]

Patty er en cornish rex - så håber bare at hun er den stille type hihi :slight_smile: :slight_smile:

Argh det må du altså undskylde :ups: Render til og fra, og dit lille billede lignede i farten en burmeser :slight_smile: Sorry :slight_smile:

Ingen grund for undskyldning - du har ganske ret det er burmeser der er på det lille billede :wink:
Har ikke kunne finde ud af at lave et nyt, 2 af de katte er flyttet hjemmefra som er på det billede :slight_smile:

Jeg tror hun går og sparer sammen til et brag af en løbetid … der selvfølgelig vil eksplodere kl. lort en nat :muhaha:

Og fortsætte i 14 dage døgnet rundt :stuck_out_tongue:

Athea var knap så højlydt den første gang, men stadig ganske høj. Og det tog så til i 2. løbetid, og nu larmer hun bare skrækkeligt :høhø:

Jeg har lige sendt min kiwi til parring, hun har været i løb 4 gange nu, parret de 2 af gangene uden held. Så nu prøver vi en ny, men det var kun fordi vores hankastrater hoppede på hende at jeg vidste hun var i løb denne gang, hun sagde ikke en lyd !!!
Har haft en skovkat som gik i løb som 4 ½ mdr, og så hver uge og hun BRÆGEDE så hele huset var vågen hver nat i 7 dage !!

Jeg håber bare det forsætter sådan her, med lidt kurrer kurrer lyde :wink: Og ikke noget højlydt, for så er der meget laaaaang tid til næste forår :frowning:

Hvorfor må hun først bliver parret om 3/4 år…det er meget længe at vente når hun allerede nu løber med jævne mellemrum?

[QUOTE=Quanti´s;871974]Jeg har lige sendt min kiwi til parring, hun har været i løb 4 gange nu, parret de 2 af gangene uden held. Så nu prøver vi en ny, men det var kun fordi vores hankastrater hoppede på hende at jeg vidste hun var i løb denne gang, hun sagde ikke en lyd !!!
Har haft en skovkat som gik i løb som 4 ½ mdr, og så hver uge og hun BRÆGEDE så hele huset var vågen hver nat i 7 dage !![/QUOTE]

Jeg ved at Teresa Guldager der er mange årig erfaren opdrætter flere gange har oplevet, at hvis en hunkat ikke er blevet drægtig, er det fordi at at der har været en hankastrat på hende først :slight_smile:

Det har vi fået afvide af hendes opdrætter, og vi endnu ikke med sikkerhed om hun skal parres - men vil ikke stoppe p-piller i hende, hvis det ikke er voldsommer end det er nu :slight_smile:
Så vi har ikke travlt med det :slight_smile:

[QUOTE=Catell;872006]Det har vi fået afvide af hendes opdrætter, og vi endnu ikke med sikkerhed om hun skal parres - men vil ikke stoppe p-piller i hende, hvis det ikke er voldsommer end det er nu :slight_smile:
Så vi har ikke travlt med det :)[/QUOTE]
Det er da synd hvis hun skal gå i så mange løbetider det næste halve år…jeg havde parret ved 1 års alder eller endda før.

Vi venter, og tager den derfra - men kan godt se hvad det er du siger :slight_smile: Men de er ikke fuldt færdig udviklet før der, så følger hvad opdrætter siger :slight_smile:
Vores burmeser var godt 1 ½ år da hun fik killinger, men hun fik så p-piller i sin tid :slight_smile:

[QUOTE=Catell;872014]Vi venter, og tager den derfra - men kan godt se hvad det er du siger :slight_smile: Men de er ikke fuldt færdig udviklet før der, så følger hvad opdrætter siger :slight_smile:
Vores burmeser var godt 1 ½ år da hun fik killinger, men hun fik så p-piller i sin tid :)[/QUOTE]

De er jo ikke færdig udviklet før de er en 3 år… Men vækstzonerne stopper nu omkring de 10-12 måneder…