Ved at det er forskeligt fra hunkat til hunkat - men vores lille pige på snart 8 mdr. Hun har været i små løb 2 gange, men det er kun til lidt lyde som en due og ekstra kælen
Er der fordi hun endnu ikke er voksen? Eller er hun bare en stille en - det håber jeg! Glemmer aldrig vores Dee burmeser, 6 døgn i træk med høje lide og det hele
Ingen grund for undskyldning - du har ganske ret det er burmeser der er på det lille billede
Har ikke kunne finde ud af at lave et nyt, 2 af de katte er flyttet hjemmefra som er på det billede
Jeg har lige sendt min kiwi til parring, hun har været i løb 4 gange nu, parret de 2 af gangene uden held. Så nu prøver vi en ny, men det var kun fordi vores hankastrater hoppede på hende at jeg vidste hun var i løb denne gang, hun sagde ikke en lyd !!!
Har haft en skovkat som gik i løb som 4 ½ mdr, og så hver uge og hun BRÆGEDE så hele huset var vågen hver nat i 7 dage !!
[QUOTE=Quanti´s;871974]Jeg har lige sendt min kiwi til parring, hun har været i løb 4 gange nu, parret de 2 af gangene uden held. Så nu prøver vi en ny, men det var kun fordi vores hankastrater hoppede på hende at jeg vidste hun var i løb denne gang, hun sagde ikke en lyd !!!
Har haft en skovkat som gik i løb som 4 ½ mdr, og så hver uge og hun BRÆGEDE så hele huset var vågen hver nat i 7 dage !![/QUOTE]
Jeg ved at Teresa Guldager der er mange årig erfaren opdrætter flere gange har oplevet, at hvis en hunkat ikke er blevet drægtig, er det fordi at at der har været en hankastrat på hende først
Det har vi fået afvide af hendes opdrætter, og vi endnu ikke med sikkerhed om hun skal parres - men vil ikke stoppe p-piller i hende, hvis det ikke er voldsommer end det er nu
Så vi har ikke travlt med det
[QUOTE=Catell;872006]Det har vi fået afvide af hendes opdrætter, og vi endnu ikke med sikkerhed om hun skal parres - men vil ikke stoppe p-piller i hende, hvis det ikke er voldsommer end det er nu
Så vi har ikke travlt med det :)[/QUOTE]
Det er da synd hvis hun skal gå i så mange løbetider det næste halve år…jeg havde parret ved 1 års alder eller endda før.
Vi venter, og tager den derfra - men kan godt se hvad det er du siger Men de er ikke fuldt færdig udviklet før der, så følger hvad opdrætter siger
Vores burmeser var godt 1 ½ år da hun fik killinger, men hun fik så p-piller i sin tid
[QUOTE=Catell;872014]Vi venter, og tager den derfra - men kan godt se hvad det er du siger Men de er ikke fuldt færdig udviklet før der, så følger hvad opdrætter siger
Vores burmeser var godt 1 ½ år da hun fik killinger, men hun fik så p-piller i sin tid :)[/QUOTE]
De er jo ikke færdig udviklet før de er en 3 år… Men vækstzonerne stopper nu omkring de 10-12 måneder…