Løbetider, hvor tit er for tit?

Jeg har jo Bititi som jeg har beholdt efter Anabells sidste kuld. Og hun går efterhånden ret tit i løb.

Hun gik i løb da Anabells nuværende kuld blev født (4 uger gamle), så gik hun i løb igen da de var lige knap 2 uger gamle, og nu er hun så lige begyndt på en brølende løbetid igen. Dvs. 3 løbetider indenfor 4 uger.

Er det for meget, og skal jeg begynde at overveje at parre hende, for at det ikke stresser hende?

Hun virker ikke synderlig påvirket af det, hun har onkel Figaro som gerne lige giver en tur hvis ikke vi er i nærheden. :høhø: Vægtmæssigt er der ingen udsving hos hende.

Hov glemte lige at fortælle at Bititi er 10 mdr.

Forhindrer i Figaro hvis I er der :?

Hvis hun ikke er påvirket skal I jo egentlig bare gøre op med jer selv om det er til at holde ud

[QUOTE=Vivi_Fletcher;941196]Forhindrer i Figaro hvis I er der :?

Hvis hun ikke er påvirket skal I jo egentlig bare gøre op med jer selv om det er til at holde ud[/QUOTE]

Nej ikke mere, man han husker åbenbart som en elefant. For vi gjorde det da Anabell havde første kuld, og han ikke skulle parre hende igen.

Tror vist mest det er ungerne som er generet af det, for hun synes det er vældig hyggeligt at gå op i gangen ved deres værelser og brøle.

:lol: Længe leve en god akkustik :smiley: Nicoline er også ved at få SVIP af Dione :smiley: Hun fejrer ofte ekkoet på badeværelset :smiley:

Haha de unger er altså ikke nemme, mine går hele tiden og siger til Bititi: ti nu stille, vi har hørt dig, klap nu iiiiiiiii.

Men det er nok også fordi de er vant til Anabell som ikke så tit går i løb, samtidig med at hun er så stille, så man er i tvivl om det er en løbetid.

Løbetider så tæt på hinanden kan give problemer. Var jeg dig parrede jeg hende eller satte hende på p-piller når denne løbetid er ovre

Helt enig…du risikerer hendes underliv bliver ødelagt. Jeg havde også parret hurtigst muligt.

Det er jo netop fordi jeg ikke ønsker at hun skal lide overlast på nogen måde, at jeg søger råd.

Og hvis en parring ( p-piller undgår jeg helst, og har kun været nødsaget til det et par måneder med Anabell efter 1. kuld. ) er hvad der er mest forsvarligt, så må jeg æde kamelen om ikke at have 2 kuld samtidig. Hun er på dag 2 af hendes løbetid, så jeg har da til i morgen til at beslutte om det skal være nu, eller næste løbetid.

En af fordelene ved at gøre det nu er skulle noget gå galt (det gør der selvfølgelig ikke) så har du Anabell til at tage over da hendes mælk sikkert ikke er stoppet der

Ja det er selvfølgelig rigtigt, men mon ikke hendes mælk er næsten ikke eksisterende når hendes egne er 13 uger?

Selvom hun ikke er påvirket af det vægtmæssigt, så kan du risikere problemer med underlivet med gentagne løbetider :slight_smile: