Log ind og ud?

Jeg loggede mig hurtigt på og fik adgang. Fint. Har været på flere gange. Fint. I dag oprettede jeg en annonce. Fint. Men så kom jeg til at tænke på at fra jeg loggede på i starten og til nu har jeg ikke behøvet at logge på for at lave opslag m.m. = jeg bliver ikke automatisk logget af efter xxxxminutter. Det kan der jo være en fordel ved hvis man er mega længe om at få det fra tasterne som man har på hjertet. Mit spørgsmål er SKAL man selv logge af nu?

@RuneS Kan du svare på dette spørgsmål?

Ja, man skal selv logge ud :slight_smile:

1 Synes om

Hvorfor skal man logge ud? Det gjorde jeg da aldrig på det gamle forum…

Kan man være anonym eller usynlig på dette forum?

Kan man se, hvem der er online?

4 Synes om

Det er sjovt når jeg går på kattegale på min PC så skal jeg logge på to gange lige efter hinanden med email og kodeord for at komme helt ind. Hvad kan det skyldes mon? :upside_down_face:

1 Synes om

@RuneS, er det noget, du kan svare på? For jeg må tilstå, at jeg ikke ved det.

@Frida - er det, fordi du ikke kan se, du er logget ind og derfor gør det igen? Eller er du stadig ikke logget ind, hvis du forsøger at klikke videre.

Det kan godt være, jeg husker forkert, men det foresvæver mig, at jeg måske har oplevet noget lignende på mobilen, men at det viste sig, at jeg var logget ind, selv om jeg ikke kunne se det. Men måske er det bare noget, jeg bilder mig ind.

Nu tjekkede jeg lige. Jeg er først inde anden gang jeg logger på. :thinking:

1 Synes om

Her skal jo også logge ind 2 gange før jeg er på, logger normalt ikke af, men det sker ofte at jeg bliver det i forbindelse om nye opdateringer på computeren

1 Synes om

Jeg logger ikke af, når jeg slukker, men jeg skal alligevel logge på 2 gange når jeg tænder PC igen. :upside_down_face:

2 Synes om

Det skal jeg heldigvis ikke :slight_smile:

1 Synes om