Logo og lign

Nu er billederne store, det var de ikke da jeg kiggede i aftes :slight_smile:

Jeg er faktisk enig med Jane, øjet bliver meget dominerende med stregen under :slight_smile:

Ja, jeg kan bare det shit der :høhø:

Ej pjat, jeg har nok mest øje for detaljer - når Flemming har lavet et udkast til noget herhjemme, så har jeg altid en masse kommentarer til detaljer. Men jeg kan ikke selv finde ud af at lave grafikken.

[QUOTE=En forhenværende bruger;579862]Jeg synes også, at øjet bliver for dominerende. Hvis det stod til mig, så ville jeg i hvert fald fjerne den der sorte streg under øjet - jeg har lige forsøgt at gøre det hurtigt i paint, så du kan se, hvad jeg mener. Jeg kan godt li’ at øjet er der, men synes ikke, at det skal være så dominerende.

[/QUOTE]

Det blev da super nu :wink:

[QUOTE=En forhenværende bruger;579862]Jeg synes også, at øjet bliver for dominerende. Hvis det stod til mig, så ville jeg i hvert fald fjerne den der sorte streg under øjet - jeg har lige forsøgt at gøre det hurtigt i paint, så du kan se, hvad jeg mener. Jeg kan godt li’ at øjet er der, men synes ikke, at det skal være så dominerende.

[/QUOTE]

Det kan jeg godt se, det er hvad man får ud af at stirre sig blind på noget kl bæ :tihi: Det vil jeg lige se på, om jeg kan få det til at fungere på den måde.
Sad (kl endnu mere bæ i nat) og lavede lidt forskelligt, med versionen uden øje - her er hvad jeg fik ud af det:

[QUOTE=Osquary;579946]Det kan jeg godt se, det er hvad man får ud af at stirre sig blind på noget kl bæ :tihi: Det vil jeg lige se på, om jeg kan få det til at fungere på den måde.
Sad (kl endnu mere bæ i nat) og lavede lidt forskelligt, med versionen uden øje - her er hvad jeg fik ud af det:

[/QUOTE]

Hvor er det fedt Daisy!! :smiley:

Af de 3 øverste logoer kan jeg bedst lide de 2 med firkantede kanter :ok:

Visitkortet er jeg ret vild med :slight_smile:

[QUOTE=DK Thomani;579956]Hvor er det fedt Daisy!! :smiley:

Af de 3 øverste logoer kan jeg bedst lide de 2 med firkantede kanter :ok:

Visitkortet er jeg ret vild med :)[/QUOTE]

Der er jeg snig med dig :slight_smile:
Visitkortet er virkelig flot…

Du får da bare et rigtig flot logo :)!!

[QUOTE=DK Thomani;579956]Hvor er det fedt Daisy!! :smiley:

Af de 3 øverste logoer kan jeg bedst lide de 2 med firkantede kanter :ok:

Visitkortet er jeg ret vild med :)[/QUOTE]

taaaaaaaark :slight_smile:

Hvordan logoet ser ud afhænger jo også af brugssituationen. Og de øverste logoer fungerer ikke rigtig på et visitkort, derfor det er anderledes. Hvis du selv har nogle visioner om brugssituationer, som dette format ikke fungerer med, så kan andre formater også laves.

[QUOTE=Osquary;579967]taaaaaaaark :slight_smile:

Hvordan logoet ser ud afhænger jo også af brugssituationen. Og de øverste logoer fungerer ikke rigtig på et visitkort, derfor det er anderledes. Hvis du selv har nogle visioner om brugssituationer, som dette format ikke fungerer med, så kan andre formater også laves.[/QUOTE]
Må jeg spørge, hvilke program du laver det i?

Det er bare SÅ flot…

[QUOTE=Osquary;579967]taaaaaaaark :slight_smile:

Hvordan logoet ser ud afhænger jo også af brugssituationen. Og de øverste logoer fungerer ikke rigtig på et visitkort, derfor det er anderledes. Hvis du selv har nogle visioner om brugssituationer, som dette format ikke fungerer med, så kan andre formater også laves.[/QUOTE]

De er i hvert fald rigtig fine :slight_smile: laver du også eksempler med øjne? :slight_smile:

[QUOTE=Saphiira;579975]Må jeg spørge, hvilke program du laver det i?

Det er bare SÅ flot…[/QUOTE]

Adobe Illustrator CS4. Det er et program hvor man tegner i vektor i stedet for pixels, hvilket gør, at jeg kan skalere op og ned uendeligt uden kvalitetsforringelse (det kan man så bare ikke når billedet er eksporteret til en billedfil der kan vises her).

Ja, de kommer op når jeg får øjet til at makke ret. Kan ikke love det bliver i dag, da jeg skal i tivoli med kæresten og hans mor.

[QUOTE=Osquary;579983]Adobe Illustrator CS4. Det er et program hvor man tegner i vektor i stedet for pixels, hvilket gør, at jeg kan skalere op og ned uendeligt uden kvalitetsforringelse (det kan man så bare ikke når billedet er eksporteret til en billedfil der kan vises her).

Ja, de kommer op når jeg får øjet til at makke ret. Kan ikke love det bliver i dag, da jeg skal i tivoli med kæresten og hans mor.[/QUOTE]

Ja har prøvet at lege med det program… Det er fantastisk, men jeg er lidt n00b :slight_smile: Men du ved da, hvad du laver!

Jeg forelskede mig i programmet gennem min uddannelse til multimediedesigner, så jeg har brugt meget tid på netop det program. Og tro mig, lige når jeg starter noget op ligner det også noget hø, det gælder bare om tålmodighed og rette lidt her og lidt der. Hvis man gider bruge tiden kommer resultaterne til sidst af sig selv. Da vores lærer samlet set brugte 1 time på at gennemgå programmet (meget få basisfunktioner) er det meste selvlært, så bare prøv ting af og hvis du vil lave noget specifikt er det ofte en god ide at google det, f.eks: “how to insert what you want to make in adobe illustrator cs4” (du skal selvfølgelig søge på den version du bruger) for adobe selv har en masse gode guides til funktionerne i deres programmer, som jeg ofte har haft glæde af.

Okay, super !

Kan slet ikke komme over det logo, du har levet til Annie… Det er SÅ flot!

[QUOTE=Saphiira;579996]Okay, super !

Kan slet ikke komme over det logo, du har levet til Annie… Det er SÅ flot![/QUOTE]

Taaaaark :ups: jeg bliver jo helt genert! Det varmer meget at få ros, særligt når man har været arbejdsløs så længe som jeg (9½ mdr).

Jeg nåede alligevel lige at lave en version med øje (så er der bare nogle andre ting der må vente til i morgen eller i aften :ups:

Jeg er ikke sikker på jeg synes der skal være et øje overhovedet, men det vil jeg lade Annie afgøre, da det jo er hende der skal bruge logoet! :slight_smile:

[QUOTE=Osquary;580032]Jeg nåede alligevel lige at lave en version med øje (så er der bare nogle andre ting der må vente til i morgen eller i aften :ups:

Jeg er ikke sikker på jeg synes der skal være et øje overhovedet, men det vil jeg lade Annie afgøre, da det jo er hende der skal bruge logoet! :)[/QUOTE]

Kanon flot arbejde - du er virkelig talentfuld :wink:
Jeg er mest vild med det miderste eksempel :wink:

Det er rigtig flot lavet! Meget “clean”. Jeg kan bedst lide versionen med det nye øje, til gengæld synes jeg at katten ser lidt for happy ud ift. hvad der er naturligt :tihi:

[QUOTE=Osquary;579983]
Ja, de kommer op når jeg får øjet til at makke ret. Kan ikke love det bliver i dag, da jeg skal i tivoli med kæresten og hans mor.[/QUOTE]

Det haster absolut heller ikke, der er intet pres herfra :slight_smile:

Hov, jeg fik svaret inden jeg læste tråden færdig :ups:

Jeg kan rigtig godt lide versionen med øjet :ok:

Kan du ikke se at Cherry smiler:

:tihi: