London-møg-killinger 7 uger :-)

Ja, lige nu hedder de mest Møgunge, Neeeej og Suuuuk :høhø:

Chelsea med sin første daggamle kylling - og ja, hun spiste skam rub og stub :slight_smile:

Dilly

To tøsebørn: “Hvaaaaaaad?”

Ben, som overhovedet ikke var samarbejdsvillig. jeg fik små 3.000 billeder af hans hale…:dokdok:

Åh hvor er de altså søde :hjerte:

Stakkels små søde killinger, sådan at få navneforandring til noget så lidet flatterende … altså, hvis du synes de er til så meget besvær, så kan de bare flytte til Glostrup! :smiley: De ser skønne ud :hjerte:

Gentag efter mig: Jeg skal passe på, hvad jeg ønsker mig! Jeg skal passe…

He he - giv lige en heads up når jeg ud og checke for papkasse på dørtrinet :wink:

Jeg bliver nødt til at have sådan lille fræk aby på et tidspunkt, jeg er sikker på at mit hjem ikke kan fungerer uden en :smiley:

:wehuu: hvor er de kære :wehuu:

Ja, jeg ved jo hvor du bor…:muhaha:

ellers er der kortere til Svendborg for dig , så du afleverer bare :stuck_out_tongue:

Og når du alligevel afleverer til Camilla, så tager jeg gerne resterne :smiley:

Damn - det er godt nok nogle pæne små dimser, du har fået i huset denne gang :slight_smile:

Hvorfor var det lige at jeg skulle klikke på den her tråd :ups:

De ser super skønne ud :wehuu::wehuu::wehuu:

Det kan du da ikke mene. De ser da både artige og velopdragne ud - af abyer at være. :hjerte:

Chelsea med sin første daggamle kylling - og ja, hun spiste skam rub og stub :slight_smile:

Imponerende - og hun kunne sikkert også have fanget den, hvis det havde været nødvendigt. Skønt billede. :smiley:

Du kan selv være en møgkilling, kan du :wink:

Det er da bare tre mini-abyer i deres bedste alder :tihi::tihi:

Kæft, de tre mus ser frække ud…det kan ikke være bedre

Aaaaawww, hvor er de fine! :hjerte:

Uha Helle, den første blå kunne godt gå hen og blive et lækkert skår - men dejlige er de allesammen.

Glæd dig, de vil terrorisere dig, de andre katte og hjemmet i lang tid endnu:-)

[QUOTE=FinnFrode;603720]
Imponerende - og hun kunne sikkert også have fanget den, hvis det havde været nødvendigt. Skønt billede. :D[/QUOTE]

Og ellers kunne søster Dilly have fanget den for hende :slight_smile:
Det var ret komisk, da de fik kyllingerne. De har været nogle “sære” killinger på det punkt at de faktisk aldrig har knurret og stampet i jorden, når de har fået kødstykker eller da de fik deres første mad, som det ellers er normalt at killinger gør. Det ændrede sig så lidt da de fik kyllinger. Dilly blev forvandlet til et rigtigt rovdyr, der knurrede som et rotweiler og lignede en olm tyr :tihi:

Og Ben? Han spærrede bare sine store øjne op og spænede ind under radiatoren for at gemme sig. Han syntes GODT NOK at hun var skræmmende! :uha: Han kom sig dog hurtigt :smiley:

[QUOTE=En forhenværende bruger;603831]
Og Ben? Han spærrede bare sine store øjne op og spænede ind under radiatoren for at gemme sig. Han syntes GODT NOK at hun var skræmmende! :uha: Han kom sig dog hurtigt :D[/QUOTE]

Fy, ikke drille Ben :nix: Han er bare ved at øve sig på at blive en rigtig hankastrat, som jo udemærket godt er klar over at de (hankastrater) er et lækkert mellemmåltid for små killinger, nå! :høhø:

Dejlige billeder af killingerne :hjerte:

Den der Dilly, skal jeg nok befri dig for :inlove:

Alternativt har jeg lidt at bytte med :muhaha:

Chelsea er stadig favoritten her :lovelove:

:besvimer::besvimer::besvimer::besvimer::besvimer:

Hvor er de smukke og nuttede, jeg kan slet ikke stå for dem! :hjerte: