Long time, no see

Det er lige gået op for mig at det nok er ca. ½ år siden I sidst har set billeder af Buster, så her er et par udvalgte fra de sidste måneder.

Der blier godkendt indkøb, den nye legetunnel inspiceres, og så slappes der er:tihi:

han er altså nuser :wehuu:

han er bare skøn og endnu skønnere i virkeligheden, selvom det er lang tid siden jeg har set ham

Du/I skal være velkomne til at komme og nusse, både Buster og jeg ville nyde jeres besøg…

Hvor er han dejlig :wehuu:
Hilsen Lisbeth

Ih, fine Buster…du er en dejlig misser :wehuu:Jeg er jo også medlem af den klub der har nulret dig :thumbup:

Buster er en super flot missedreng :hjerte:

Dejlige missedreng, hvor ville jeg gerne begrave næsen i din pels og nusse dig bag ørerne.:wehuu:
Knus Elin

[quote=Leopolds mor;525073]Dejlige missedreng, hvor ville jeg gerne begrave næsen i din pels og nusse dig bag ørerne.:wehuu:
Knus Elin[/quote]

Skal hilse fra Buster og sige at du skal være hjertelig velkommen:tihi:

Mon jeg snart skal invitere på kattenus/hygge igen?

[quote=louiseogbuster;525074]Skal hilse fra Buster og sige at du skal være hjertelig velkommen:tihi:

Mon jeg snart skal invitere på kattenus/hygge igen?[/quote]

JAAAAAAAA

Dejlige billeder af din skønne missetat :wehuu:

Nu har Buster læst tråden, og alle de rosende ord, så nu er han slet ikke til at styre.
Han siger at I alle sammen skal komme og nusse ham, så hold øje med dato for kattenus:tihi:
Buster og jeg har talt om a de evt. kunne være engang i februar…

Velkommen tilbage Buster, dejligt at Louise lige ville vise dig frem igen. :wehuu: