Long time since last 🥰

Hejsa
Ja det er meeeeeget længe siden jeg sidst har skrevet herinde, i know.
Jeg mistede jo min dejlige kat Bowie til kræften i 14. Men! Jeg nåede at nyde mine to andre katte (OMalley og hans datter Putte) i knapt 21 år :pray::heart::heart::black_cat::black_cat:.
Jeg har fået nogle nye venner efter, en ny hund og 2 nye katte….
Luna og Nimbus :black_cat::cat2:
Luna overtog jeg fra min pap farbror, han kom ud for en trafikulykke og klarede den ikke. Han var katteelsker og eneboer. Luna var kun en killing dengang (for snart 8 år siden) og jeg tog hende med hjem.
Nimbus….ja han er en genbrugskat….dvs jeg tog ham med hjem fra mit arbejde på en genbrugsstation, hvor han har været i ca 2-3 år før vi måtte røre ham. En meget emsig dame ville fange ham og tage ham med. Men det kunne jeg ikke lade hende gøre, så i februar flyttede han ind….ca 6 år gammel…. Skal lige siges at der ingen chip eller tatovering var på ham. Men der var blevet skudt på ham med luftbøsse :broken_heart: dyrelægen gravede et hagl ud af hans ben.
Nu skal vi til et nyt kapitel i hans historie, men det fortæller jeg om i en anden tråd.
Knus fra mig :smiling_face_with_three_hearts:

14 Synes om

Velkommen tilbage så :slight_smile:

2 Synes om

Hvis han var blevet skudt på, er det da vist helt klart, hvorfor han var bange for mennesker.