Loppe i huset

Som de fleste nok har opdaget så er jeg i praktik på MinVenKattens internat i Odense.
Her en historie fra det:

Onsdag d. 25. november var jeg på arbejde. Jeg havde egentlig fri kl. 13, men vidste at der skulle komme en mor-kat med 5 killinger ind. Sonja var taget hjem, så Lene var alene på arbejde. Ville lige hjælpe hende med at lave papirarbejde og sådan klar inden kattene kom.

En ting tog den anden og pludselig var det næsten lukketid. Mor-mis og killinger var blevet indstalleret i vores sidste ledige bur og vi skulle snart i gang med aftenfodring.
Så ringede det på døren.

Ude foran stod 2 ældre damer med en meget lille og våd killing. De havde fundet ham på en kirkegård helt alene og ville ikke efterlade ham der. Lene og jeg var lidt i vildrede. Vi havde jo som sagt ikke flere ledige bure, men vi kunne jo ikke bede damerne sætte den lille killing tilbage på kirkegården.

Tog en hurtig beslutning og ringede til Ole.
“Hej skatter… ehm… Må jeg tage arbejde med hjem i nat?”
“Nej! Det var aftalen at da du startede derude så skulle du ikke tage arbejde med hjem!”
“Men… Det er en lille bitte killing”
“Nå… Jamen så okay. Men den skal ikke blive!”

Ole sørgede for at lukke af så vores egne katte ikke kunne komme i køkkenet. og lagde en madras ud på gulvet til mig og killing. Jeg havde mad, bakke osv. med hjem til killing og vi tilbragte en nat og en morgen på gulvet i køkkenet.

//youtu.be/zyEk1guF0ZU

//youtu.be/pQZgqXLtAkk

Ole fik lov til at finde på navn til den lille mis
Navnet blev

Bob :smiley:

Dagen efter tog jeg Bob med på job. Han blev testet og fik både sit eget bur og en storesøster :slight_smile:
Ugerne gik og jeg blev ved med at være ekstra forelsket i denne særlige lille killing :hjerte:
Vi var dog enige herhjemme at 5 katte var mere end rigeligt

//youtu.be/iSiWg8BJ7Ts

Ole var med en dag:

Så skete der jo det at vi blev nødt til at aflive Eddie :ked: :hjerte:

Pludselig havde vi plads til en ekstra. Dog var det først da Ana igen begyndte at vise tegn på at hun kedede sig bravt og der var intet vi kunne gøre for at afhjælpe det, at jeg begyndte at plage Ole om Bob.

Men Ole sagde nej, nej og atter nej.
Uanset hvor mange billeder jeg sendte til ham

Men pludselig var det jo min fødselsdag. Jeg fyldte 30 år
Vi gav morgenbrød på internatet og Sonja kom med en kuvert. Indeni var et gavekort på Bob. :besvimer:

Jeg turde jo ikke engang blive glad… For Ole var blevet ved med at sige nej. Så kiggede lidt på Sonja, lidt på Ole og så tilbage på Sonja. Som begyndte at grine og forklarede at hun altså havde fået lov at Ole. Jeg var lykkelig :smiley:

Så begyndte ventetiden

Tog i torsdags kom den lille loppe hjem :hjerte:

Tag godt imod Bob, Bobben, Bobbeloppen, Bobber, Loppe :rock::rock::rock:

//youtu.be/bsUFUhdaW9U

De andre 4 har taget det okay.
Yankie var som altid fantastisk
Faxe overraskede ved faktisk at ville lege med den lille fis
Cognac havde sine forbehold og gik i seng!
Ana var pisse bange for ham og brugte det første døgn på at brokke sig højlydt. Men i formiddags var der det første spæde forsøg på leg

Nu er vi så langt at jeg vil kalde det en succes. :D:D:D

For den da, Camilla! Troede lige I havde fået lopper!

Tillykke endnu engang med lille Bob :smiley: Ham havde du heller ikke knævret ret meget om de sidste måneder :wink:

Åh altså, hvor har vi mennesker i virkeligheden lidt at skulle have sagt :høhø:
Han ser ualmindeligt dejlig ud :hjerte: Stort tillykke :slight_smile:

[QUOTE=Lykke;1274708]For den da, Camilla! Troede lige I havde fået lopper!

Tillykke endnu engang med lille Bob :smiley: Ham havde du heller ikke knævret ret meget om de sidste måneder ;)[/QUOTE]

Jaaah… Tak fordi du gad at høre på mine kvaler (Som om du havde noget valg) :stuck_out_tongue:

Igen, tillykke med ham :smiley:
Nu har vi begge en stribe korthår :inlove:

Sikke en skøn historie - tilykke med ham !

Og gad vide hvordan han endte på kirkegården - han var jo tydeligvis håndtam

En lille Spotty! :hjerte: (bortset fra, at han ikke er spottet :høhø:)
Be affraid - be very affraid :muhaha:

Sikke en dejlig historie og hvilken “happy end” for Loppen :hjerte:
Stort TILLYKKE herfra :thumbup:

Tillykke :flag: med den lille striwrede lækkermås :hjerte:

[QUOTE=kira v;1274719]Sikke en skøn historie - tilykke med ham !

Og gad vide hvordan han endte på kirkegården - han var jo tydeligvis håndtam[/QUOTE]
Ja, det finder vi jo nok aldrig ud af. Men umiddelbart er han blevet sat der, eller han er gået selv. Han lever lidt i sin egen verden og kan godt mistænke ham for at være vandret afsted på egen hånd. Han var smækfyldt med orm
, men ingen kopper eller øremider

[QUOTE=PivC;1274742]Ja, det finder vi jo nok aldrig ud af. Men umiddelbart er han blevet sat der, eller han er gået selv. Han lever lidt i sin egen verden og kan godt mistænke ham for at være vandret afsted på egen hånd. Han var smækfyldt med orm
, men ingen kopper eller øremider[/QUOTE]

Havde den stakkel ingen kopper at samle regnvand og mad i:? :stuck_out_tongue:

Tillykke med den søde lille Bob. :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Hvor er han sød! De der yderste hvide tåspidser er da bare for nuttede! Stort tillykke med ham :flag: Godt Ole gav sig til sidst :høhø:

Sikke en dejlig historie om en dejlig kat :hjerte: Det er den slags der gør, at verden til stadighed er til at holde ud :ok: Til lykke med den lille loppe, den slags har man jo ikke noget imod at blive invaderet af :slight_smile:
VH
Susanne

Han er godt nok en fin lille én :hjerte::hjerte::hjerte:

Det er godt, I sørgede for at skaffe Ana noget nyt legetøj, da hun trængte - den slags omsorg sætter en gammel opdrætter stor pris på :smiley: :smiley:

Nej, hvor heldigt at Ana sådan begyndte at kede sig :cool2:

Han er godt nok en kær lille fyr - og som Kira skriver helt vant til og glad for mennesker :slight_smile: Tillykke med ham :flag:

Stort tillykke med Loppen Bob:flag: Han er helt vildt sød:inlove: Og hvor er det dejligt, at I har taget ham - han har da fortjent et fantastisk katteliv som det han får hos jer:-)

Tillykke med Bob’sen…kors han ligner Savannah51 (Nessie). :thumbup:

Sikke en sød historie og sikke en fin lille striwe-mis :hjerte: Tillykke med loppen Bob!

Kan man andet end knuselske sådan en dejlig dreng? Tillykke med loppen bob :hjerte::inlove: