Loppemiddel fra UK

Hejsa. Jeg har hørt at der er noget at spare ved at købe loppemiddel, fx Frontline Combo Vet, fra England. Er der nogen af jer der har god erfaring med nogen hjemmesider?

Jeg har ikke købt nogen form for medikamenter eller loppemidler fra UK så jeg kan ikke hjælpe dig :slight_smile:

Jar har lige købt noget allergimad til min kat hos de reklamere med at de gir 15 % rabat på Advantage loppe kure, jeg har godt nok ikke modtaget foderet endnu, men kan se at forsendelsen ligeså stille nærmer sig … så tror ikke det kommer til at gi nogen problemer!

Man får fri fragt ved køb over 129 pund. ellers er det vist ca 10 pund man skal gi.

Det var nemt at bestille hos dem !!!

Kattetøsen: TUSIND tak for respons! Skriv lige når du får dine varer, om de var som forventet og kom til tiden :slight_smile:
Jeg overvejer at bestille fra http://www.petmeds.co.uk/

Det ser da også ud til at være et okey firma … men kan ikke lige se om de sender til Dk ?

Har købt Advantage loppe middel her : www.apo-rot.de (tysk) og det gik fint med levering !!!

Jeg har købt Effipro loppemiddel hos www.Viovet.co.uk - det var fremme på ganske få dage til trods for at det blev bestilt lige inden jul (23. december mener jeg!) Meget let at bestille, pris helt iorden og som sagt leveringstid som lyn og torden :slight_smile:
VH
Susanne

Fik min ordre leveret fra MedicAnimal i går, så det gik som det skulle !

Låner lige denne tråd til at spørge dumt - Må man godt købe forskellige loppemidler i UK? Jeg synes ar huske at det kunne give problemer?

Loppemidler burde der ikke være nogle problemer i. Det er ormemidler, der kan give problemer, da de er på recept i Danmark.

Takker - Så husker jeg bare helt forkert. :slight_smile: