Lopper igen igen

Det kan man - det er den jeg refererer til, og den virker :slight_smile: Iøvrigt kan Effipro også fåes på spray.
VH
Susanne

Hmm ok måske…? Men jeg ved bare hvad han sagde hos vores lokale dyrebiks igår. Men måske han kun mente det der andet loppespary, fordi han har aldrig selv forhandlet frontline spray…

Jeg tror nærmere han mener de der giftige sprays vi i gamle dage fik til at sprøjte hele huset med - dem har jeg ikke set i årevis. Men Frontline spray findes i den grad endnu, og hvis man anvender den rigtigt, så virker den fortrinligt endnu.
VH
Susanne

Iih det irriterer mig nu at jeg for nylig har smidt den væk… men kan det passe at der var noget der hed lop`af eller sådan noget i den stil?
Det er ikke mere end nogle måneder siden vi købte det for at sprøjte i et værelse hvor vi havde haft en hittemis… grrrr hvorfor kan jeg ik huske hvad det hed…

[QUOTE=Lærke;737287]Iih det irriterer mig nu at jeg for nylig har smidt den væk… men kan det passe at der var noget der hed lop`af eller sådan noget i den stil?
Det er ikke mere end nogle måneder siden vi købte det for at sprøjte i et værelse hvor vi havde haft en hittemis… grrrr hvorfor kan jeg ik huske hvad det hed…[/QUOTE]
Methoprenspray Lop-A fra Chrisco - kunne førhen købes i ethvert supermarkede. Jeg fandt faktisk en oldgammel sprayflaske Lop-A den anden dag i mit kemikalieskab.

Den ene gang vi har haft lopper (7-9-13) sprayede vi hele huset med Lop-A. (eller hed det ABSOLUT? Sikkert samme indhold) Det var før alle de der “dryp i nakken” produkter, så kattene fik hvert sit loppehalsbånd på og så blev huset gennemstøvsuget (med snipperne fra loppehalsbåndene i støvsugerposen) og så blev huset altså sprayet.

Lopperne forsvandt. Desværre gjorde alle mine potteplanter osse… Men de var så også de eneste utilsigtede ofre.