Lotto

[quote=Felis;183892]jamen hvad med de 10400,- det bliver til på et år, de er spildt hvis du ikke vinder noget :stuck_out_tongue:

Og jo, jeg spiller lotto hver uge, har nogen få faste rækker jeg har kørt med næsten siden Lotto startede for mange år siden.

Har en gang for 12 år siden vundet 3700,- ellers er det beløb på 30-40 kroner en gang imellem.
Men helt klart underskud, dog ikke så stort som dit hvis du fortsat ikke vinder noget -høhø

Onsdagslotto gider jeg ikke beskæftige mig med overhovedet…har prøvet at købe en enkelt kupon for nogen år siden, da der var en stor pulje.

På de ti rækker der er på sådan en kupon, var det ikke et eneste af de udtrukne tal på :S
Chancen for at vinde noget der, er meget,meget mindre end i lørdagslotto. For det første trækkes der kun 6 tal, og på rækken er der 48 tal, mod 36 tal på lottokuponen og 7 tal der udtrækkes.[/quote]

vi spiller skam ikke altid og der har da osse været gevinster nu og da, men kun de små gevinster:)

[quote=Battlestar;183780]
og jeg har da overskud på spillekontoen :slight_smile: indtil videre hihi… så lidt heldig er jeg da[/quote]

Jamen, Gitze, det er slut nu …du kan ikke både have held i kærlighed og spil :muhaha: …sådan er reglerne altså :venter:

nogen af os er blessed… hvad kan jeg sige… -LOL

tilgengæld har jeg trukket nitten med min krop - jeg er TOTALT defekt på så mange måder, så lidt balance er der i tingene…

se på det på den her måde:

jeg drømmer om 2 børn :slight_smile: det kan jeg kun få på EN måde og det er kunstig befrugtning og hvorfor så det??..
jo - fordi jeg er så ringe skruet sammen at jeg MAX kan klare en graviditet… ellers går jeg permanent i stykker…

så jeg skal en tur til england og have sorteret PPs mini-pjorter og have DNA test på embryoerne fordi jeg kun har et eneste skud i bøssen, så børnene må ikke være syge når jeg føder dem… jeg har nemlig ikke fysikken til at tage mig af handicappede børn eller forsøge igen for et rask barn…

og da jeg kun har et forsøg, så er jeg nødt til at få sat æg nok op til at jeg har chance for tvillinger…

det er I DEN GRAD nitten jeg har trukket, så lidt held i spil og held i kærlighed er vist fair nok :slight_smile:

(om ikke andet så fordi den dumme kunstige befrugtning med DNA tests koster over 100.000 kr)