Lotto

spiller du/i lotto og hvor tit spiller du/i og hvorfor spiller du/i

lige for tiden spiller vi både onsdag og lørdag og vi spiller for 100 kr af gangen, vi spiller fordi vi håber på at vi ka vinde lidt ekstar penge til husholdningen samt ekstra for at kunne forsøde vores liv.
samtiddig har vi en bil der efterhånden trænger til udskiftning, de 400.000 km den har kørt er ved at vise sig på alle måder.
vi håber selvfølgelig på den helt store gevinst, men mindre ka osse gøre det-høhø

:inlove::inlove::inlove:

Jeg spiller ikke Lotto… jeg har ikke held med sådan noget…

-ihhaltsåå

Jeg spiller af og til… det kunne jo være :rock:

/Dorte

Jeg spiller Lotto med en tidligere kollega, der nu er gået på pension. Han og jeg har spillet i mange år, og vi skiftes til at købe en fælles 5 ugers lørdagslotto uden joker :slight_smile:

Derudover har vi en lille lottoklub på arbejdet, hvor vi spiller både onsdags- og lørdagslotto med joker. Der er vi ti kolleger, der spiller.

Det er vist det, der hedder “frivillig tvang” - for hvem gider sidde tilbage som den eneste, når resten af styrken er taget til Honolulu for gevinsten :tihi:

Nej jeg spiller ikke lotto, det er mange år siden jeg gjorde det.

Hmm , måske skulle jeg spille lotto :?.. Har på fornemmelsen , at jeg høre til den særlige heldige type -LOL

Vi køber tit en lotto om lørdage og så en skrab til hver også.
Vi vinder ikke noget, men vi ar det sjovt:)
Knus Elin

[QUOTE=Johnny;183748]spiller du/i lotto og hvor tit spiller du/i og hvorfor spiller du/i

lige for tiden spiller vi både onsdag og lørdag og vi spiller for 100 kr af gangen, vi spiller fordi vi håber på at vi ka vinde lidt ekstar penge til husholdningen samt ekstra for at kunne forsøde vores liv.
samtiddig har vi en bil der efterhånden trænger til udskiftning, de 400.000 km den har kørt er ved at vise sig på alle måder.
vi håber selvfølgelig på den helt store gevinst, men mindre ka osse gøre det-høhø[/QUOTE]

jeg spiller præcis som jer - samme beløb og samme årsag :slight_smile:

og jeg har da overskud på spillekontoen :slight_smile: indtil videre hihi… så lidt heldig er jeg da

Jeg har ikke held i spil. :frowning:
Så det er jeg ophørt med for mange år siden.

Jeg spiller mindre end jeg burde i forhold til hvor ofte jeg siger at jeg ville ønske jeg vandt -LOL

Har lige i dag købt årets 2. lottokupon - samt en til min bror (der ikke har spillet i årevis, men blev lokket af onsdagslottoen i dag) - i byens heldigste kiosk. Lidt spiller overtroen vel også ind -høhø

Har aldrig selv vundet noget - men har jo så heller ikke spillet så meget :tihi:

Jeg spiller ind i mellem lotto - også i dag!
Jeg håber på at kunne forsøde tilværelsen med et hus/en gård, der opfylder de ønsker/drømme, som kæresten og jeg har… Og så synes jeg at det ville være fantastisk at være økonomisk sikret resten af livet.
:slight_smile:

Nej det gør jeg ikke. Og har heller ikke gjort det… Men min mor køber vist nogle gange noget om onsdagen hvor hun håååber at vinde :slight_smile:

Jeg køber en gang i mellem, en lotto kupon… men har aldrig rigtig haft heldet med mig :frowning:

Men har købt en til i aften, da gevinster er pænt STOR
Regner dog ikke med at vinde noget…jeg er sgu aldrig heldig :frowning: :frowning:
Jeg er kun Uheldig…

Jeg køber aldrig lotto… og det er så en løgn, for i dag er planen af vi vil købe en kupon nu når det er så mange penge der spilles om.

Jeg køber afog til et skrabelod hvis jeg slet ikke føler heldet er med mig! Så tænker jeg at det måske kan give lidt sjov, og det gør det da også.

Hvis I skal vinde, så købt jeres kupon i Nordjylland. Her spytter de millionærer ud - faktisk har området iflg Danske Spil gennemsnitlig flest vindere per år.

Blot et tip - jeg bor her, men spiller aldrig:-)

Kun kort - man er vel en Joker:tihi:

Ja… Vi Lotto´er hver Lørdag og jeg bliver så skuffet når vi ikke vinder:kryds:

Jeg spiller Lotto hver lørdag - dog uden det helt store held.

:tihi::tihi::tihi::tihi:

Men der var dog lidt gevinst i lørdags - 138 kroner!

:wehu::wehu::wehu::wehu:

[quote=Johnny;183748]spiller du/i lotto og hvor tit spiller du/i og hvorfor spiller du/i

lige for tiden spiller vi både onsdag og lørdag og vi spiller for 100 kr af gangen, vi spiller fordi vi håber på at vi ka vinde lidt ekstar penge til husholdningen samt ekstra for at kunne forsøde vores liv.
samtiddig har vi en bil der efterhånden trænger til udskiftning, de 400.000 km den har kørt er ved at vise sig på alle måder.
vi håber selvfølgelig på den helt store gevinst, men mindre ka osse gøre det-høhø[/quote]

jamen hvad med de 10400,- det bliver til på et år, de er spildt hvis du ikke vinder noget :stuck_out_tongue:

Og jo, jeg spiller lotto hver uge, har nogen få faste rækker jeg har kørt med næsten siden Lotto startede for mange år siden.

Har en gang for 12 år siden vundet 3700,- ellers er det beløb på 30-40 kroner en gang imellem.
Men helt klart underskud, dog ikke så stort som dit hvis du fortsat ikke vinder noget -høhø

Onsdagslotto gider jeg ikke beskæftige mig med overhovedet…har prøvet at købe en enkelt kupon for nogen år siden, da der var en stor pulje.

På de ti rækker der er på sådan en kupon, var det ikke et eneste af de udtrukne tal på :S
Chancen for at vinde noget der, er meget,meget mindre end i lørdagslotto. For det første trækkes der kun 6 tal, og på rækken er der 48 tal, mod 36 tal på lottokuponen og 7 tal der udtrækkes.

Jeg har spillet lørdags-lotto i mange år - lige fra dengang, det koste 25 kr. for en kupon.
Jeg vinder jævnligt, men sjældent på mere end 4 rigtige - har dog engang vundet 4.000 kr. Jeg benytter samme kupon + måske en “lyn-lotto”, hvis puljen er meget stor.

Der kan man bare se hvor meget jeg følger med … anede ikke at der var en stor gevinst at hente i aften :smiley:

Jeg spiller ikke lotto … er meget lidt heldig i mit liv, så det ville være spild af penge :S