LouLou

Jeg har taget afsked med LouLou i formiddags … synes godt nok karma er en bitch lige for tiden :face_holding_back_tears:
LouLou havde tid til tandrøntgen og tandrens her til morgen, men da jeg ankom med hende på klinikken, fandt dyrlægen at der var noget unormalt ved hendes nyrer og tandarbejdet blev aflyst, til fordel for blodprøver og røntgen af de indre organer.
Blodprøverne var sådan set fornuftige nok, men røntgen afslørede unormal størrelse nyrer (skrumpet ind), noget på leveren og en uidentificeret knude i bughulen … de tilbød at gå videre med en scanning og biopsi af den knude, men jeg besluttede at sige stop allerede nu :sur:
Så tror pokker da at hun ikke havde overskud til den lille lort (Kodak) og jeg har dårlig samvittighed over, at have forpestet hendes sidste tid med en respektløs kattekilling :face_holding_back_tears:
Hun ligger nu ved siden af Bambina i haven … endnu et gravsted :ked:

Åh LouLou … tænk at jeg aldrig skal se dit nuttede fjæs igen

10 Synes om

Åh nej, ikke også LouLou. Det gør mig så ondt for dig, Hrönn. :ked:
:lys:

Det gør mig virkelig ondt :broken_heart:

:sorger: smukke LouLou

:lys:

:troste:

:lys: til Loulou og et kæmpe kram til dig :heart:

Det er jeg frygteligt ked af at høre :ked:

Hun var slet ikke gammel nok til allerede at skulle videre, men jeg forstår din beslutning og er helt enig i den. Samtidig synes jeg bestemt ikke, du skal have dårlig samvittighed over at have introduceret Kodak i flokken. Du er ikke synsk, så uden dyrlægens undersøgelse havde du ingen chance for at vide, at hun var så syg :kram:

God rejse, søde pige :lys:

6 Synes om

:lys: for LouLou, som er kommet herfra alt for tidligt.
Og :kram: til dig.

Det gør mig ondt. :brist:

Det gør mig ondt :broken_heart:

:kram:

:lys:

Det gør mig ondt, masser af :kram: til dig.
Hvil i fred smukke LouLou :lys:

:lys:

Det gør mig meget ondt, at du nu også, og alt for tidligt, har måttet sige farvel til LouLou

:troste: :kram: :hjerte:

God rejse smukke LouLou :lys:

For pokker da, Hrönn - ikke også LouLou…! :cry:

Åh nej det gør mig så ondt at høre :grade: ved hun havde et helt speciel plads i dit hjerte. Stort :kram: til dig og et :lys: til Loulou

God rejse smukke Lou Lou :lys:

:lys:

Den helt rigtige beslutning i mine øjne og ingen tvivl om, at den er gjort i kærlighed :kram: Ikke desto mindre vil hun blive savnet - hun var en ener :hjerte:

:lys: for LouLou

alt alt for tidligt, gør mig så ondt kære ven

… ved lige præcis hvordan du har det, og ikke noget med at bebrejde dig selv, du havde ikke en chance for at vide det :kram:

For smukke LouLou :lys:

Åhh nej Hrönn :ked:. Det er bare ikke rigtig, det er jeg så ked af og høre :kram: :kram:
Du gjorde alt det bedste du kunne for LouLou,

:lys:

:lys: :kram: