Løven har fået en kæreste

En af mine bekendte havde købt en kat på et par år some stereliseret… 8 år efter var hun pludseligt i gang med at føde :tihi:

3 Synes om

De er nærmest lykkelige … det er mine prydplanter ikke :rolleyes2:
Men jeg vidste det jo godt, havde bare fortrængt hvor træls det er … :venter:

6 Synes om

Jeg mangler en ‘‘Stop dig selv’’-reaktionsknap …

5 Synes om

:heart_eyes: Awww tillykke med den nye, og til Leo som er en heldig fyr med sådan en smuk Sort Otter Hermelin pige ! :klappe2:

Det er ikke unormalt for hermeliner og især hunner at de er noget aggressive, også derfor vi stoppede med at opdrætte dem da jeg ikke gider at blive bidt i hånden hver gang der skulle trænes til udstilling, eller kigges unger ect. Og i de store racer som Lille Havanna, Dværgvædder, Hollænder og Engelsk Vædder som vi også havde, der røg dem med den adfærd hurtigt ud af avlen/stalden. For det er bare ikke ønsket adfærd og der er så mange andre søde kaniner. Og det er jo også dem med sådan et sind som havner som triste kastebolde.

Jeg glæder mig til at se masser af flotte billeder af dem, men spændt på hvor meget prydplanter der efterhånden vil være på de billeder. :crazy_face:

5 Synes om

Tak … hun er virkelig nuttet :heart:

Det er så ikke derfor, Alma skulle have et nyt hjem og den tidligere ejer fortalte, at bare man aer hende først, må man godt samle hende op … jeg er så bare ikke i nærheden af at kunne ae hende :flushed:
Og det hjælper nok ikke på tilknytningen, at hun render rundt på så stort areal …
Det er ok, hvis hun ikke bliver en kælekanin, men jeg er nødt til at kunne sikre mig at hun er ok (tænder og kløer) … nu har hun jo ikke været her så lang tid, så det bliver forhåbentlig bedre med tiden :kryds:

Bare strø salt i såret … :venter: … i går købte jeg den smukkeste lyserøde Akeleje - der står masser af Akeleje i forvejen og de er ikke blevet gnasket i stykker, så jeg følte mig på sikker grund - den syntes Hr. og Fru Løvehjerte at jeg burde nyde inde i stuen i stedet for …

14 Synes om

… jeg tror @Skattekat kommer til at bo på en stubmark :muhaha: :joy:

3 Synes om

‘‘Stop dig selv’’- reaktion :venter:

3 Synes om

Jamen, der har du da også langt større glæde af den - det er jo alligevel ikke rigtig havevejr i dag… :rabbit2: :innocent: :sunglasses:

2 Synes om

Det er der her … :sun_behind_small_cloud:

1 Synes om

Så bare ud på havebordet med vasen - nogen mennesker bliver da heller aldrig tilfredse… :never:

4 Synes om

Kom til at tænke på, mon der er gro-garanti på den … :gruble:

1 Synes om

Det er der sikkert :slight_smile: men derfra til kanin garanti, ja det :lol:

3 Synes om